Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

omdömmen om forskottslon.se

omdömmen om forskottslon.se? någon som har erfarenhet?

Har fungerat jättebra för mej, inget krångel, faktura på mejl och autogiro. När man är registrerad som kund hos dem och återansöker om lån så går det fort att få ny utbetalning. Dessutom är deras avgift/ränta för 10 tkr "bara" 952 kr vilket är hyfsat i sammanhanget. Många har skrivit att det inte går att få avbetalning, men jag själv har gjort så att jag lånat maxbelopp 10 tkr, när det sedan "lättat" i min ekonomi, så har jag lånat en allt mindre summa per månad och nu har jag inget lån alls.

tack för informationen.. försöker sålla lite i lånedjungeln, vissa aktörer är ju helt galet oseriösa

Har fungerat jättebra för mej, inget krångel, faktura på mejl och autogiro. När man är registrerad som kund hos dem och återansöker om lån så går det fort att få ny utbetalning. Dessutom är deras avgift/ränta för 10 tkr "bara" 952 kr vilket är hyfsat i sammanhanget. Många har skrivit att det inte går att få avbetalning, men jag själv har gjort så att jag lånat maxbelopp 10 tkr, när det sedan "lättat" i min ekonomi, så har jag lånat en allt mindre summa per månad och nu har jag inget lån alls.

intressant,, bra att få goda råd,, tack,,

Vet Du vad slags upplysning de tar? UC eller?

Ja och dom är jättebra.
Har använt mig av dom i ca ett år..
Och precis som lize säger behöver man ju inte låna maxbelopp.
Men behöver man så går det jättefort att låna igen när man är återkommande kund.

De tar Bisnode, inget som syns i UC utan "enbart" via www.minupplysning.se

bättre än uc iof..
tycker det är knepigt med bisonde, har inga anmärkningar eller skuldsaldon hos kfm blir ändå nekad ibland vid sökning hos bisonde..
beror på vad Förskottslön har för scoring..
hoppas på det bästa..
tack för goda råd..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp