Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Onea.se fick två lån

Lånade idag för första gången på Onea.se, fick 2 lån på samma gång, alltså dubbelt så mycket som jag ansökt om. vad tror ni händer? upptäcker dom det?

MVH
Splunk

100% att dom märker det.

Jo det tog inte många minuter. Fick dock en långt ursäktande att det strulat.

Jo det tog inte många minuter. Fick dock en långt ursäktande att det strulat.

Två gånger har det hänt att det har dimpt in 9000:- från dom på mitt konto, utan att jag ens ansökt (är redan full-lånad där). Första gången tog det ett tag innan dom upptäckte det, andra gången efter ett par dagar.

Ska sägas att Onea verkar gjort en liten nystart just. Fick meddelande för många månader sen att de skulle försöka bromsa, och nu igår så verkar de har börjat öppna upp igen. Antar det betyder att fler lån kommer beviljas framåt

Ska sägas att Onea verkar gjort en liten nystart just. Fick meddelande för många månader sen att de skulle försöka bromsa, och nu igår så verkar de har börjat öppna upp igen. Antar det betyder att fler lån kommer beviljas framåt

Synd att de inte fattar att de tjänat på en kompetent kundtjänst och möjlighet till avbetalning. Och inte hota om kronofogden hela tiden.

Jaa. Dom gör ju det när man inte kan betala 10000kr på en gång.....med en inkomst på under 10000 ut i månaden!! Säger ju sig självt att avbetalning är enda chansen!!

Hur länge har de hotat, slutade du betala förlängning eller har du inte förlängt ditt lån någon gång?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp