Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Oneaproblem med att betalning är betald!

För över en vecka sedan betalade jag HELA min skuld till Onea på drygt 9000 kr, det var egentligen ett delbetalningslån, men jag betalade allt på en gång. Nu får jag hur många sms som helst "vi har mottagit din delbetalning...bla bla bla", FAST hela skulden är betald! Ringt och mailat Onea, deras tekniker håller på att titta på vad som är fel! Hur svårt ska det vara att registrera en betalning som färdigbetald? De har bekräftat att de fått hela beloppet, men inte bekräftat att lånet är avslutat. Jag blir lite irriterad över att de skickar så många sms med att "din delbetalning är mottagen"! Fler som upplevt krångel som det här?

Om den är betalad så är den betalad. Inget att oroa sig över

japp

Jag hade liknande problem för nån vecka sedan men fick bara ett sånt sms men var på dem via suporten och efter ett tag fick jag att lånet var återbetalt helt och kunde låna 25000:- direkt

Samma här! Jag betalade beloppet för en vecka sedan, får massor av sms om att de mottagit delbetalningar trots att lånet är betalt! Har mailat dem och även ringt, de skulle kolla detta med den tekniska supporten, jag fattar inte, de måste ju sett för längesen att jag betalat in hela beloppet! Har väntat i tre dagar nu på svar från den tekniska supporten!

Jag blir nekad lån på 25000 kr trots att jag betalat in hela min skuld på 10000 kr i tid! Jag har inga anmärkningar eller något sånt, och när jag loggar in på onea står det att min kreditgräns är 25 000 kr, så jag vet ej varför de nekar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp