Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Påminnelse Bank Norwegian

Visst brukar BN skicka en påminnelse först på mail och sms i början på månaden ifall man har missat att betala? Ni som vet att ni är sena med betalningen till BN lån, har ni fått ett sådant mail denna månaden ?

Du kan ligga efter 4 mån totalt på bank norwegian ! Men då ska allt det förfallna in på den 4 månaden ! Inget som rekommenderas ! Men en månad efter kan väl vara ok ibland ! Så gjorde jag innan

Du kan ligga efter 4 mån totalt på bank norwegian ! Men då ska allt det förfallna in på den 4 månaden ! Inget som rekommenderas ! Men en månad efter kan väl vara ok ibland ! Så gjorde jag innan
Om man betalar på 4e månaden, kan man då vänta 4 månader till nästa gång? Dvs att man betalar en klumpsumma var 4e månad? Eller blir dem arga och gör något åt det?

Om man betalar på 4e månaden, kan man då vänta 4 månader till nästa gång? Dvs att man betalar en klumpsumma var 4e månad? Eller blir dem arga och gör något åt det?
Ja så kan du göra ! Man rätt tufft om man stort lån hos dom ! Så inget jag rekommenderar :) blir även en del avgifter som tillkommer !

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp