Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

panik behöver ett lån på 10 000 kr

Jag har fast jobb 325000. Inga betalningsanmärkningar. Lån 270000. Bisnode 6 creditsafe medel. Uc 40 ff 88% . Tips vart jag kan söka lpn på 10000 kr. Är akut

Om du skall ha något hopp måste du hitta nån som inte tar UC i alla fall.

Ferratum borde vel kanske vara en möjlighet. Dom tar Creditsafe. och borde inte vara för hårda.

Ja bra med Ferratum Credit är att man kan återbetala och utnyttja krediten igen upp till det maxbelopp man får utan att de tar ny upplysning.

Ja bra med Ferratum Credit är att man kan återbetala och utnyttja krediten igen upp till det maxbelopp man får utan att de tar ny upplysning.
Dessutom så är det bara jag som ser upplysningar tagna med Creditsafe till skillnad från de som använder sig av Bisnode.

Ja det stämmer så välj bort Léasy. Cashbuddy, Cash2you och Thorn. Vivus är på 30 dagar så det skulle jag inte välja om du inte kan betala tillbaka i april.

Har inte Vivus lanserat en ny tjänst... att man betalar tillbaka en liten del i taget? Vill minnas att de skickade mejl om det. även om jag inte vill rekommendera sådana svindyra lån men är det akut så är det!

Det stämmer men hittar inte det inlägget och inte på Vivus sida heller där står fortfarande 30 dagar det erbjudandet kanske gäller befintliga kunder och jag är inte det längre tack och lov hittade detta skrämmande exempel : lånar man 16000 så när det är återbetalt på 12 månader så har man återbetalt 42.256 kr skrämmande.Man kan se det under lånetak/prislista

Senast ändrad:
Det stämmer men hittar inte det inlägget och inte på Vivus sida heller där står fortfarande 30 dagar det erbjudandet kanske gäller befintliga kunder och jag är inte det längre tack och lov hittade detta skrämmande exempel : lånar man 16000 så när det är återbetalt på 12 månader så har man återbetalt 42.256 kr skrämmande.
JAg tror att man när man lånat och får sin första faktura då kan man välja återbetalningstid.

Det är helt sjukt vad dyra lån det finns! OCH att de får finnas. Vem som helst förstår att ett sådant lån tar bara en otroligt desperat person som inte erbjuds några andra alternativ, som gör sig själv en gigantisk otjänst Jag vet ju själv hur det är, i samma sekund som jag höjde mitt lån där från 6000 till 14 000 kr insåg jag att visst nu blir hyran betald men jag har själv undertecknat ett avtal med helvetet, förresten så visste jag det redan INNAN jag höjde lånet och så ändå såg jag ingen annan utväg!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp