Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Payexlana.se - Nytt lån från Payex

de tar UC och är väl förmodligen som alla andra liknande aktörer

Testat

Jag testade och efter 5 sekunder kom det upp avslag efter kreditkontroll.
Det gick ju väldigt fort att ta kreditupplysning, inte vet jag men om de skulle ta en riktig uc så borde de ju inte kunna svara efter 5 sekunder.
Men som sagt avslag blev det.

jodå även om de tar uc så går det snabbt få godkänt eller avslag direkt på skärmen.
eftersom de går efter scoring poäng.

Det gick ju väldigt fort att ta kreditupplysning, inte vet jag men om de skulle ta en riktig uc så borde de ju inte kunna svara efter 5 sekunder.

Nåja, en automatisk kontroll efter en mall går nog ganska snabbt, speciellt om det finns vissa kriterier som automatiskt säger nej direkt.

Mall

Ja, man kan ju undra hur deras mall ser ut. Jag har årsink 385.000, inga bet anmn, inget hos krf,har huslån och några andra blancolån o kontokortskrediter.

Samma sak hände mig. Fick avslag efter bara några få sekunder. Lite konstigt enligt mig då jag uppfyller deras kriterier. Är det någon som fått sin ansökan beviljad?

payex

det är samma som nordea och de är lika hårda som alla andra banker, det är nog inte för de som har för mycket skulder

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp