Samma här!Jag googlade runt lite också, hittade mest bara pressmeddelande att dom fått tradera som kund.
Ska kolla direkt. Då kan jag isf prova köpa något billigt bara för att se om jag kan delbetala saker.Möjligen Amazon?
Amazon hade inte. Dem erbjuder inte ens delbetalning överhuvudtaget.Möjligen Amazon?
Den kommer på kivra, men när vet jag inte. Lär väl komma i morgon kanske?!Nu provade jag att köpa något för 200kr med paynova på tradera. Det gick tydligen igenom. När kommer kreditupplysningen så att man kan se sitt score? Beroende på hur högt det är kanske man kan ha en aning om vad som går igenom. Får man något kreditlimit synlig?
Exakt. Jag mejlade till dem och frågade. Hoppas på svar.Den kommer på kivra, men när vet jag inte. Lär väl komma i morgon kanske?!
Kreditlimiten på tradera ligger på 30.000kr via paynova. Men sen är de svårt och veta om de är den limiten man är godkänd för.
Köpte du någon mer grej än den för 200 kr och gick köpet/köpen igenom?Paynova kör creditsafe kan jag nu meddela då jag testköpte en sak på faktura. Dem tog en creditsafe. Man kan i dagsläget ej se sin kreditlimit utan det är ett lotteri. Dem har tankar på att lansera det tidsnog att man kan se sin kreditlimit.