Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Paynova tradera

Möjligen Amazon?

Nu provade jag att köpa något för 200kr med paynova på tradera. Det gick tydligen igenom. När kommer kreditupplysningen så att man kan se sitt score? Beroende på hur högt det är kanske man kan ha en aning om vad som går igenom. Får man något kreditlimit synlig?

Nu provade jag att köpa något för 200kr med paynova på tradera. Det gick tydligen igenom. När kommer kreditupplysningen så att man kan se sitt score? Beroende på hur högt det är kanske man kan ha en aning om vad som går igenom. Får man något kreditlimit synlig?
Den kommer på kivra, men när vet jag inte. Lär väl komma i morgon kanske?!

Kreditlimiten på tradera ligger på 30.000kr via paynova. Men sen är de svårt och veta om de är den limiten man är godkänd för.

Den kommer på kivra, men när vet jag inte. Lär väl komma i morgon kanske?!

Kreditlimiten på tradera ligger på 30.000kr via paynova. Men sen är de svårt och veta om de är den limiten man är godkänd för.
Exakt. Jag mejlade till dem och frågade. Hoppas på svar.

Paynova kör creditsafe kan jag nu meddela då jag testköpte en sak på faktura. Dem tog en creditsafe. Man kan i dagsläget ej se sin kreditlimit utan det är ett lotteri. Dem har tankar på att lansera det tidsnog att man kan se sin kreditlimit.

Vilket inkassobolag använder Tradera? Samt betalningsanmärkning eller något om det skickas vidare?

Paynova kör creditsafe kan jag nu meddela då jag testköpte en sak på faktura. Dem tog en creditsafe. Man kan i dagsläget ej se sin kreditlimit utan det är ett lotteri. Dem har tankar på att lansera det tidsnog att man kan se sin kreditlimit.
Köpte du någon mer grej än den för 200 kr och gick köpet/köpen igenom?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp