Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Paynova tradera

Om man handlar något via paynova på tradera, och kreditupplysningen ej går igenom. Vad gör man då? Kan man häva köpet? Är Alektum Risk mer som bisnode eller creditsafe? Min bisnode är som sagt 1 men creditsafe hög. Nyfiken på detta!

Om man handlar något via paynova på tradera, och kreditupplysningen ej går igenom. Vad gör man då? Kan man häva köpet? Är Alektum Risk mer som bisnode eller creditsafe? Min bisnode är som sagt 1 men creditsafe hög. Nyfiken på detta!
Som creditsafe om inte ännu mer givmild.

Så du tror att det bara är att tuta och köra? Kanske ska testa. Värt om man kan köpa en lur för 5000 och sen sälja den för 6800 för att sen släck en annan dyr kredit.
Men synd om säljaren om man förstör auktionen för att kreditupplysningen ej gick igenom.

Jag har creditsafe hög, bisnode betyg 1 = kredit avrådes.
Testade ett köp på 900kr på tradera med paynova och fick kreditupplysningen och då hade jag 99/100. Då är 100 de bästa man kan ha :)

Att ett av betalningsalternativen inte fungerar vid köp kan jag inte föreställa mig skulle vara grund för att häva köp. Det går ju fint att betala med kort eller så i stället.

Att ett av betalningsalternativen inte fungerar vid köp kan jag inte föreställa mig skulle vara grund för att häva köp. Det går ju fint att betala med kort eller så i stället.
Tror hon menar om det är så att man inte har några pengar på ens egna konto o vill göra köpet på faktura, sen sälja varan vidare för att få pengar till att släcka en kredit och på så sätt delbetala Paynova fakturan istället för krediten. Men man vet ju som sagt inte om det går igenom innan köpet tyvärr. Dom har en rätt mild kreditscore men accepterar inte betalningsanmärkningar va jag fått till mig.

Jag har creditsafe hög, bisnode betyg 1 = kredit avrådes.
Testade ett köp på 900kr på tradera med paynova och fick kreditupplysningen och då hade jag 99/100. Då är 100 de bästa man kan ha :)
Toppen, det låter lovande. Ska testa! Tack

Hoppas det. Jag vill endast betala med delbetalning. Ej direkt

Tror hon menar om det är så att man inte har några pengar på ens egna konto o vill göra köpet på faktura, sen sälja varan vidare för att få pengar till att släcka en kredit och på så sätt delbetala Paynova fakturan istället för krediten. Men man vet ju som sagt inte om det går igenom innan köpet tyvärr. Dom har en rätt mild kreditscore men accepterar inte betalningsanmärkningar va jag fått till mig.
Precis så jag menar. Kan jag kasta av tex halva vivus genom en telefon på delbetalning där jag betalar några hundralappar har jag ju sparat många tusenlappar per månad.
Har inga betalningsanmärkningar.

Om köpet med Paynova ej går igenom går det att häva köpet om säljaren godkänner detta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp