Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

pengos utbetalning

Hej
Hur är det med pengos utbetalning egentligen, sökte i morse och fick beviljat men inte hört ngt sen inget sms eller mail.. och dem går ju inte att få tag i=( någon som vet hur det är med deras utbetalning till Nordea?

https://www.smslantopplista.se/recensioner/pengo
När har jag pengarna på mitt konto?
Svar: Om du ansöker under kundtjänstens öppettider Mån - Fre 9-20, Lör-Sön: 10-18 görs utbetalningen när lånet är godkänt. Om du ansöker utanför öppettiderna betalas pengarna ut när kundtjänst öppnar nästföljande dag.

Jag ser inte pengarna på mitt konto och lånet är beviljat?
Svar: Utbetalning av lånebeloppet sker i realtid. Direktöverföringar är dock inte möjligt till alla banker. Detta kan göra att det ibland kan ta längre tid innan pengarna syns på ditt konto. Ansöker du på en vardag (utom fredag) syns pengarna på ditt konto senast nästföljande dag. Vid icke bankdagar kan överföringen ta någon dag extra.

Tack men det har jag läst med men tänkte ifall någon som nyss haft dem som vet hur det går för dem? Står att dem har ditekt till nordea men gått 4 timmar nu och ännu inget hänt..

Pengos har mig veterligen aldrig haft direktutbetalning på helger. Jag blev lurad av det där redan när jag 2013 ansökte om lån hos dom. Två-tre gånger var på helger och någon utbetalning skedde aldrig innan måndagen.

Så det kommer bli på måndag om inget förändrats sedan jag lånade där 2013.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp