• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Ferratum - Lån utan UC
5. Compricer - Jämför lån (ny)
6. Brixo - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Binly - Lån utan UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Primal capital, någon som provat

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
H

Hasse1234

Gäst
Poäng: 0
Grattis
Undrar om det är svårt att få 35000 jag sökte på 20 och fick också ja men ångrar att jag inte sökte på 35
 
V

vero

Gäst
Poäng: 0
Sökte i torsdags, inte fått svar ens urkasst. Detta trots att jag t.o.m mailat och frågat i måndags men inte fått svar på det heller.
 

krat

V.I.P
Poäng: 337
Blev medlem
19 Augusti 2014
Meddelanden
515
Mottagna reaktioner
126
Poäng
337
De har svarat mig snabbt efter jag mailat dem, har även pratat med dem i telefon, mycket trevlig kundtjänst. Alla deras mail hamnar dock i spamfiltret så kolla i skräppostmeddelanden.
 
J

John-John

Gäst
Poäng: 0
Sökte i torsdags, inte fått svar ens urkasst. Detta trots att jag t.o.m mailat och frågat i måndags men inte fått svar på det heller.

Har du fått ett autosvar ifrån dem som säger att mailen kommit fram? Många av mina mail kommer inte fram. Något knas med deras mailserver kanske.
 
V

Vero

Gäst
Poäng: 0
Har fått svar att de mottagit min ansökan, sen inget mer vare sig i spam eller inkorg.
 

Nisse

V.I.P
Poäng: 157
Blev medlem
30 Juni 2011
Meddelanden
316
Mottagna reaktioner
42
Poäng
157
Fick beviljat 35000 med högt underskott och många bisnode. Positiv överaskning i juletider..
 
J

JT26

Gäst
Poäng: 0
Fick beviljat 35000 med högt underskott och många bisnode. Positiv överaskning i juletider..

Grattis! :)

Får man fråga hur många bisnode-förfrågningar du hade?
Fick själv samma svar som andra här att jag hade alldeles för många. Man kan undra lite var gränsen går..
 

Nisse

V.I.P
Poäng: 157
Blev medlem
30 Juni 2011
Meddelanden
316
Mottagna reaktioner
42
Poäng
157
Tack, vågar inte ta ut något i förskott innan pengarna är på kontot dock. Har ca 35 ff på bisnode så hade verkligen inga förhoppningar när man läst om se som fått avslag på grund av detta.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp