• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Privata långivare

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dzarma92

Aktiv medlem
Poäng: 11
Blev medlem
28 Maj 2023
Meddelanden
30
Mottagna reaktioner
1
Poäng
11
Om ingen vill hjälpa mig, så har jag inget mer att göra här, jag frågade om RiQuest-applikationen om någon vill ha den, eller om någon känner någon.. Men det finns inget svar, så jag behöver inte hjälp om någon berättar vart jag letar, för jag har provat det flera gånger på flera ställen och det fungerar inte. Det är därför jag behöver hjälp privat eller Banky, det finns inget annat alternativ för mig.
 

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 205
Mottagna reaktioner
915
Poäng
817
Om ingen vill hjälpa mig, så har jag inget mer att göra här, jag frågade om RiQuest-applikationen om någon vill ha den, eller om någon känner någon.. Men det finns inget svar, så jag behöver inte hjälp om någon berättar vart jag letar, för jag har provat det flera gånger på flera ställen och det fungerar inte. Det är därför jag behöver hjälp privat eller Banky, det finns inget annat alternativ för mig.
Finns alltid mer alternativ man måste bara vara öppen för att hitta dem.
Men det alternativet du försöker med nu kommer du inte hitta här då får du vända dig till någon du känner
 

Pressbyrån

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
16 Juli 2019
Meddelanden
374
Mottagna reaktioner
212
Poäng
407
Om du vill ha privat så söker på du på fel ställe, gå till din lokala spel ställe så kanske du får napp men rekommenderar det absolut inte då du sätter dig i en lurig situation.
 

Dzarma92

Aktiv medlem
Poäng: 11
Blev medlem
28 Maj 2023
Meddelanden
30
Mottagna reaktioner
1
Poäng
11
Finns alltid mer alternativ man måste bara vara öppen för att hitta dem.
Men det alternativet du försöker med nu kommer du inte hitta här då får du vända dig till någon du känner
Vilken alternativ?
 

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 295
Mottagna reaktioner
689
Poäng
637
Om ingen vill hjälpa mig, så har jag inget mer att göra här, jag frågade om RiQuest-applikationen om någon vill ha den, eller om någon känner någon.. Men det finns inget svar, så jag behöver inte hjälp om någon berättar vart jag letar, för jag har provat det flera gånger på flera ställen och det fungerar inte. Det är därför jag behöver hjälp privat eller Banky, det finns inget annat alternativ för mig.
Undrar du om någon här kan stå som medsökande åt dig på ett Banky-lån?
 

kaffesump

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
5 November 2020
Meddelanden
871
Mottagna reaktioner
332
Poäng
497
Det finns grupper på facebook där privatpersoner lånar ut men det är inga stora belopp utan allt mellan 5000-50000 mot att man visar lönespec och anställningskontrakt.
 

Mml

Kunnig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
26 Augusti 2022
Meddelanden
145
Mottagna reaktioner
7
Poäng
52
Det finns grupper på facebook där privatpersoner lånar ut men det är inga stora belopp utan allt mellan 5000-50000 mot att man visar lönespec och anställningskontrakt.
Finns det verkligen sådana grupper på FB?!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp