Långivare med aktiv utlåning

1. Brixo Kontokredit - Lån utan UC, Swish
2. Kredio - Lån utan UC
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Klaralån - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Privata långivare

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det finns grupper på facebook där privatpersoner lånar ut men det är inga stora belopp utan allt mellan 5000-50000 mot att man visar lönespec och anställningskontrakt.
Vad heter denna grupp på Facebook , jag behöver verkligen hjälp..

Det finns grupper på facebook där privatpersoner lånar ut men det är inga stora belopp utan allt mellan 5000-50000 mot att man visar lönespec och anställningskontrakt.
Vilken grupp, vad heter snälla hjälp mig hitta denna grupp

Finns ingen sån grupp om det gör är det ngt scam bakom
Ojoj,, men jag måste ta en lån akut.. Jag kollar mycke på nätet men hittar ingenting. Men jag tror finns personer som kan låna ut eller grupp i Facebook men jag hittar bara gruppen när lånar ut 300 eller 500 kr inte mer.

Jag se, men varför skrivat här kaffesump finns so gruppar på facebook
Det finns såna gupper men ingen lånar ut där. Tror inte någon vill riskera flera tusen för någon man inte känner.

Jag vill bara veta vad heter grupp på Facebook

Ojoj,, men jag måste ta en lån akut.. Jag kollar mycke på nätet men hittar ingenting. Men jag tror finns personer som kan låna ut eller grupp i Facebook men jag hittar bara gruppen när lånar ut 300 eller 500 kr inte mer.
Det finns inga grupper som lånar ut mera du får låta det gå till inkasso eller KFM

jag vet inte vad de heter du får söka själv... som sagt ingen kommer låna dig så mycket... behöver du lite akut pengar till mat så finns det säger någon som kan tänka sig låna 100-200 kr.

jag vet inte vad de heter du får söka själv... som sagt ingen kommer låna dig så mycket... behöver du lite akut pengar till mat så finns det säger någon som kan tänka sig låna 100-200 kr.
Kan du hjälpa mig med liten summa

Vad är det för räkning du måste betala akut?

Och kan vänta mig till lön 26.6

Om du kan något som kan hjälpa mig, därför jag vill hittar en privata långivare som kan låna ut mig när jag behöver akut
Ring hyresvärden och säg du vill ha en avbetalning går säkert bra om du annars betalar i tid annars hamnar den hos inkasso och du kan ev avbetala där. Folk har varit TYDLIGA på forumet de inte kommer låna ut så sök extrajobb, sälj av saker, försök få till en lösning med hyresvärden

Det bästa du kan göra är att ta kontakt med hyresvärden och be om hjälp!!! Det är inte alls omöjligt att hyresvärden ger dig ngt förslag.

Hej
Någon känner en privat långivare eller en person som kan låna ut pengar.k
Kolla med dina vänner. Jag fick låna 3000 kr av en vän för att betala en faktura. Han skapade ett låneavtal mellan oss via en ny app som heter Riquest tror jag. Man kan bestämma hur mycket man ska betala tillbaka varje månad och utan ränta. Rekommenderas!

Inte ens någon som har pengarna lånar ut till en helt okänd människa på ett lånforum. Ingen idé att fråga här.

Håller med samtliga ovan.

Är det emot forumets regler att låna ut pengar personer sinsemellan?

Låser tråden då det verkar på tok för komplicerat för ts att förstå att lån inte får förmedlas här

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp