• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo - Lån utan UC
7. Loanstep - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Privatleasing, kreditprövning

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 302
Mottagna reaktioner
12 800
Poäng
9 787
Har du verkligen räknat på att du har råd med en leasing med tanke på att du jagar dyra snabblån? Vi företagsleasar en Tiguan och det är ju ingen billig historia direkt ...

Fick det till ca 3500 i månaden på hemsidan till VW
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
P

Privatleasing?

Gäst
Poäng: 0
Har du verkligen räknat på att du har råd med en leasing med tanke på att du jagar dyra snabblån? Vi företagsleasar en Tiguan och det är ju ingen billig historia direkt ...
Det har jag, vägt för- och nackdelar med olika finansieringslösningar mot min egen ekonomi.
De dyra snabblånen var en quick fix för att hålla UC rent vid en ekonomiskt stressig och stökig skilsmässa med utköp, bankbyten och övertagande av bolån. Det var mycket trixande för att få loss cash och göra ex-maken nöjd. Idag finns lånen inte kvar.
 

Jenka

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
7 Maj 2020
Meddelanden
418
Mottagna reaktioner
225
Poäng
407
Det har jag, vägt för- och nackdelar med olika finansieringslösningar mot min egen ekonomi.
De dyra snabblånen var en quick fix för att hålla UC rent vid en ekonomiskt stressig och stökig skilsmässa med utköp, bankbyten och övertagande av bolån. Det var mycket trixande för att få loss cash och göra ex-maken nöjd. Idag finns lånen inte kvar.
Ok! Skönt att de är väck. :tummen:
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 302
Mottagna reaktioner
12 800
Poäng
9 787
Det har jag, vägt för- och nackdelar med olika finansieringslösningar mot min egen ekonomi.
De dyra snabblånen var en quick fix för att hålla UC rent vid en ekonomiskt stressig och stökig skilsmässa med utköp, bankbyten och övertagande av bolån. Det var mycket trixande för att få loss cash och göra ex-maken nöjd. Idag finns lånen inte kvar.

Då är kanske en lösning att köpa ett par bra skor och knata i dessa till dina förfrågningar på bisnode är väck :)
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 634
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Uppdatering:
VW kräver medansökande med motiveringen att jag har flertalet FF från snabblåneföretag. Det gick åt fanders.
Mycket överraskande måste jag säga. Nu var det iofs 2019 jag leasade men hade då 50-60 ff, de flesta från mindre låneaktörer. Verkar som om de har skruvat åt rejält.
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 634
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Ok! Vi betalar ca 4.500;-, men det är ok då vi får lösa den till en fin peng efter 3 år. Men, 3.500;- är ju inte gratis det heller ...
Lite off-topic men får ni alltså lösa ut bilen efter 3 år? Trodde inte VW erbjöd detta?
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 302
Mottagna reaktioner
12 800
Poäng
9 787
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp