• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Privatleasing Volvo

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Sevir87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
18 Februari 2021
Meddelanden
1 969
Mottagna reaktioner
988
Poäng
787
Då kommer det absolut inte vara samma bedömningar vid ett billån, där är kreditgivaren en annan.
Det är väl Volvo Finans då? Antar det är olika då jag trodde det skulle bli en UC därav jag avvaktade så länge. Surt men det blir nog bra med den här bilen också.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 834
Mottagna reaktioner
12 593
Poäng
9 787
Det är väl Volvo Finans då? Antar det är olika då jag trodde det skulle bli en UC därav jag avvaktade så länge. Surt men det blir nog bra med den här bilen också.
Volvofinans eller bilhandlare själv som står för pengarna men volvofinans för admin
 

Klaridag

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
480
Mottagna reaktioner
104
Poäng
307
Hur funkar det med billån via dom? Enligt bilförsäljaren får man lån via Volvofinans. Är det enklare få via dom? Har en gammal parkeringsbot som ligger som betalningsanmärkning, 2 år och mån gammal. Har 35% handpenning. Hade dock ett skuldsaldo på 4000 hos kfm för 11 mån sedan.


Vågar man testa söka? Är Volvofinans enklaste?
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 834
Mottagna reaktioner
12 593
Poäng
9 787
Hur funkar det med billån via dom? Enligt bilförsäljaren får man lån via Volvofinans. Är det enklare få via dom? Har en gammal parkeringsbot som ligger som betalningsanmärkning, 2 år och mån gammal. Har 35% handpenning. Hade dock ett skuldsaldo på 4000 hos kfm för 11 mån sedan.


Vågar man testa söka? Är Volvofinans enklaste?
Volvofinas administrerar det, har haft det själv men det var inte volvofinans som var kreditgivare, utan återförsäljaren, rapporterades alltså bilia eller remjes eller vad det nu var på uc.

Om dom är enklast/mest vårdslös vet jag inte, jag vet dock att det har beviljats där med flera hundra k i skuldsaldo och pågående löneutmätning
 

Robma

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
7 Maj 2019
Meddelanden
161
Mottagna reaktioner
48
Poäng
157
Fler som ”bara” fått en creditsafe upplysning när ni tecknat care by volvo?
 

Ister

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
7 Februari 2021
Meddelanden
572
Mottagna reaktioner
270
Poäng
447
Någon som beställt bil nyss?

Är det fortfarande CS vid Care By Volvo och UC vid privatleasing, för visst var det så tidigare iaf?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp