• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

profilkredit, någon som testat? UC?

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 632
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Någon som fått beviljat hos dessa med en 5:a hos Bisnode?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
H

Hata Credigo

Gäst
Poäng: 0
Beviljar dom
Med 5 i bisnode betyg?

Man får inte finnas i kronofogdens register,
Menar dom
Betalningsföreläggande då?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 312
Poäng
8 917
Hata [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/62 sa:
Credigo[/URL], post: 215337"]Beviljar dom
Med 5 i bisnode betyg?

Man får inte finnas i kronofogdens register,
Menar dom
Betalningsföreläggande då?

Förmodligen är det något åt det hållet.
 

En av er

V.I.P
Poäng: 427
Blev medlem
27 Juni 2022
Meddelanden
800
Mottagna reaktioner
227
Poäng
427
Nu 2020 (vet inte hur det var innan) så kan du ju låna 25000 maximalt. Varav 20 000 kan du låna utan UC, dvs skippa de sista 5000 (ändå inte allt för stor chans att det blir beviljat då de är ganska hårda). Fördelar här är ju att de använder sig av trustly, så det går att betala in snabbt eller ångra ett lån. Ansöker du om nytt lån görs det ingen kreditupplysning om det inte hunnit gå mer äm 3-4 dagar tror jag det stod. Det kan man läsa om på deras hemsida, kundtjänsten är dock lite virrig och de är väldigt långsamma att svara på mail så ring i sådant fall in till dem istället. Jag gjorde en ansökan och det stod att jag kunde bli beviljad 20 000 tror jag, men sen gick det inte att trycka på det. Jag fick mina 6000, betalade in det + avgift (ränta och så vidare minns inte hur mycket det var på). Jag ringde sedan in och de skulle fixa allting, jag dubbelkollade och de checkade min inkomst och allt i kredituplysningen och de sa att jag mycket riktigt kunde bli beviljad 20 000 men att det blivit fel och att jag bara skulle vänta och avvakta, efter ett tag ser jag en överöring och det var på 15 000....Efter det orkade jag inte tjata mer. Ganska högt månadsbelopp att betala tillbaka också,så undvik dessa dårar!
Är du säker?Tar de ingen upplysning då,jag hittade ingenting på deras hemsida om det?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp