Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Profilkredit

Hej ,
Jag har en liten skuld kvar till Profilkredit som jag tänkte slutbetala förra månaden .
Problemet är att de bara går att betala via trustly via mina sidor på deras sida .
Första logga in där i mitten av december . Blir bara error .
Har försökt och ringt dem med de säger bara - Vi har stängt då vår personal är på utbildning Tydligen på utbildning i flera veckor .
Har mailat dem 5 ggr utan respons . Får bara Mail att de tagit emot mailet och skall svara inom 24 h .

har nån annan här lån hos Profilkredit och samma problem ?

Hej ,
Jag har en liten skuld kvar till Profilkredit som jag tänkte slutbetala förra månaden .
Problemet är att de bara går att betala via trustly via mina sidor på deras sida .
Första logga in där i mitten av december . Blir bara error .
Har försökt och ringt dem med de säger bara - Vi har stängt då vår personal är på utbildning Tydligen på utbildning i flera veckor .
Har mailat dem 5 ggr utan respons . Får bara Mail att de tagit emot mailet och skall svara inom 24 h .

har nån annan här lån hos Profilkredit och samma problem ?
Hm, verkar skumt. Normalt sett brukar ju företag verkligen ha ett intresse av att få in sina pengar.
I maj månad år 2023 sa dom lite luddigt till mig att dom kommer att öppna en ”ny lånesida” och att Profilkredit inte kommer att öppna igen. Vad exakt dom menade med det är ju lite oklart. Är det ett nytt koncept, är det ett annat typ av lån som går under ett annat namn osv osv? Nej det fick man inte reda på..
Men kanske har något med det att göra att dom typ avvecklat systemet?
Jag skulle nog rekommendera att försöka fortsätta att kontakta dom.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp