Långivare med aktiv utlåning

1. Brixo Kontokredit - Lån utan UC, Swish
2. Kredio - Lån utan UC
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Klaralån - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Rapporterar Tando till UC?

Aktiv medlem
Poäng: 32
Meddelanden
33
Mottagna reaktioner
9
Poäng
32
Hej! Någon som vet om Tando rapporterar beviljat lån till UC? Min kompis som jag frågat om hon kan tänka sig vara min borgensman vill inte tacka ja om lånet skulle synas på hennes UC.

Hej! Någon som vet om Tando rapporterar beviljat lån till UC? Min kompis som jag frågat om hon kan tänka sig vara min borgensman vill inte tacka ja om lånet skulle synas på hennes UC.
Fråga tando.

Bra info! Ska själv ta ett där med sambon som hjälp.

Borgensmannen man behöver för att få beviljat där, Syns de på dens UC eller någonstans?

Är ni säkra på det här? Dom tar väl Full UC hur kan dom inte rapportera in det? Hur som helst är det ju risky för om dom inte rapporterar in det nu är väl risken påfallande hög att dom gör det vid ett senare skede.

Nej dom har bara creditsafe på borgensmannen, tar inte ens upplysning på sökande.

Men vadå, så min sambo som då har anmärkning och skuldsaldo kan använda mig som borgensman - dom tar en creditsafe på mig och vi får loss 100.000 utan att det syns/registreras någonstans mer än att jag får en creditsafe-upplysning på mig men ingenting på henne? är du säker? Låter lite märkligt.

Exakt så är det, det är endast borgensmannen som behöver ha en bra ekonomi.

Inget krav längre, men underlättar.

Det låter ju nästan för bra för att vara sant ? :thinking::D

Var det inte bisnode och/eller creditsafe? Förut iaf

Har sökt nu, verkar kanske gå vägen. Ansökan är skickad till deras utbetalningsavdelning för en sista kontroll. Vet dock inte vad det betyder. Tagit en creditsafe på mig och borgensmannen. Någon som fått avslag när det hamnat hos utbetalningsavdelningen?

Har sökt nu, verkar kanske gå vägen. Ansökan är skickad till deras utbetalningsavdelning för en sista kontroll. Vet dock inte vad det betyder. Tagit en creditsafe på mig och borgensmannen. Någon som fått avslag när det hamnat hos utbetalningsavdelningen?

Hade du en borgensman som ägde en bostad?

Behövde du eller borgensman visa kontoutdrag? Står på deras sida att ibland vill dem se det.

Lånet godkänt, inväntar snabbt samtal med kontrollfrågor till borgensmannen.

Jag tänkte söka 90.000 med min mamma som borgensman

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp