Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Remember komplettering med kontoutdrag

Hej.
Som rubriken lyder... Ni som har lån från Remember fick ni komplettera med kontoutdrag sökte idag via Lendo 400tkr. Fick erbjudande från Remember på hela summan. Min ansökan är inte färdig behandlat men nästan alla av dom dom gav erbjudande ha komplettering...

Har inget lån via dom men undrar vad du har för ucbetyg och andra lån när du fick detta erbjudande?

Uc risk 1,3
Lån Sparbanken 30000
Kreditkort 30000 utnyttjat 19000
Årsinkomst 2018 bara 205000 pga mammaledighet.

Ska du samla lån för den summan? Jag fick också komplettera med kontoutdrag då min deklarerade inkomst skiljde sig från nuvarande. Vad har du för månadsinkomst nu?

Jag behövde ingen komplettering och hade mycket värre situation än du hoppas det går bra

Jag ska betala alla mina sms lån. Resten ska gå till renovering. Vid ansökan skrev jag inkomst från deklaration 2018.

Tror ni att flera banken kommer med erbjudande? Läste att 36h kvar innan ansökan bki färdig behandlat. Just nu fick jag bara från 10 banker . Då bara remember erbjud 400tkr.

Tror ni att flera banken kommer med erbjudande? Läste att 36h kvar innan ansökan bki färdig behandlat. Just nu fick jag bara från 10 banker . Då bara remember erbjud 400tkr.

När jag sökte förra veckan på en söndag så fick jag några fler erbjudanden på måndagen från morgonen till lunch.

vissa banker kollar manuellt så då får man besked när de har öppet.

Jag ska betala alla mina sms lån. Resten ska gå till renovering. Vid ansökan skrev jag inkomst från deklaration 2018.

så du angav ca 17000 i månaden netto som lön vid ansökan? Har du högre lön nu? När jag sökte så skiljde sig inkomst på UC från verkligheten och därför fick jag komplettera så därför tänker jag om det berodde på det.

Ja så var det. Jag tänkte att det måste vara deklarerade inkomst... Vet inte om jag ska söka en gång till med nya?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp