• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Remember samlingslån

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 568
Mottagna reaktioner
2 455
Poäng
1 527
Är det bara på nivån bra de beviljar?
Det är betyget i % som spelar roll. Inte om de är bra / mindre bra nivå. Mindre bra är även 6-7 %.. men den nivån är betydligt bättre än mindre bra 32 %.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

KassaKon

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 277
Blev medlem
30 Januari 2019
Meddelanden
2 792
Mottagna reaktioner
1 820
Poäng
1 277
Det är betyget i % som spelar roll. Inte om de är bra / mindre bra nivå. Mindre bra är även 6-7 %.. men den nivån är betydligt bättre än mindre bra 32 %.
32% är väl inte ens mindre bra, utan svagt?
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 077
Mottagna reaktioner
6 658
Poäng
4 477
Är det bara på nivån bra de beviljar?
Vid uc score 8% börja det hända grejer, inte den attraktivaste räntan dock. Man kan få lån med sämre uc än 8 men det beror helt på ens förutsättningar och belopp man söker. Mindre belopp lättare än stora.

vill man ha bra erbjudanden ska man minst ha betyget Bra.
 

Henke054

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
30 Juli 2022
Meddelanden
285
Mottagna reaktioner
63
Poäng
207
Så bättre att vänta lite. Var inne på att kontakta ex bn direkt då jag är bra kund där för att samla ihop en massa lån även om högre ränta för att få ned månadskostnad för att sedan längre fram lägga om det.
 

Detsermörktut

Viktig medlem
Poäng: 186
Blev medlem
3 Juli 2022
Meddelanden
58
Mottagna reaktioner
62
Poäng
186
Så bättre att vänta lite. Var inne på att kontakta ex bn direkt då jag är bra kund där för att samla ihop en massa lån även om högre ränta för att få ned månadskostnad för att sedan längre fram lägga om det.
Har du någon övertrasserad kredit? Ofta beror så högt betyg på det och då kan man enkelt få ner betyget genom att betala av på dem
 

Cecilia

V.I.P
Poäng: 657
Blev medlem
29 Augusti 2021
Meddelanden
941
Mottagna reaktioner
734
Poäng
657
Vilka förutsättningar bör man ha för att kunna få ett lån av remember ? Känns inte som de beviljar mig alls.
Jag har nu 7,5 % I UC fyra förfrågningar försvinner i aug och tyvärr lite för högt underskott som gör att jag inte ens vet om det är värt att söka ett samlingslån i augusti.
132000 i underskott och inkomst 560 000 kr för 2021
Lån på UC 837 000 kr
Jag skulle kunna få ner min månadskostnad rejält om jag kunde få ett.
Jag jämkar, har inte något att sälja och kan inte göra mer än att försöka få ett samlingslån.
Men vet inte vad remember har för krav ?
De verkar vara bra för de som fått dessa
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 568
Mottagna reaktioner
2 455
Poäng
1 527
Vilka förutsättningar bör man ha för att kunna få ett lån av remember ? Känns inte som de beviljar mig alls.
Jag har nu 7,5 % I UC fyra förfrågningar försvinner i aug och tyvärr lite för högt underskott som gör att jag inte ens vet om det är värt att söka ett samlingslån i augusti.
132000 i underskott och inkomst 560 000 kr för 2021
Lån på UC 837 000 kr
Jag skulle kunna få ner min månadskostnad rejält om jag kunde få ett.
Jag jämkar, har inte något att sälja och kan inte göra mer än att försöka få ett samlingslån.
Men vet inte vad remember har för krav ?
De verkar vara bra för de som fått dessa
Ring och fråga o berätta dina förutsättningar så kanske de kan ge dig ett besked :)
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 839
Mottagna reaktioner
12 594
Poäng
9 787
32% är väldigt illa, en chans på 3 att dom får problem med återbetalningen om som lånar ut till dig
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp