Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Remember via Lendo

Någon som har erfarenhet av processen för Remember via Lendo...

Jag sökte lån på 235 000 kr och fick det beviljat bl a hos Remember och valde då att gå vidare där.
När jag sen loggade in på Remember hade jag helt 4-5 högre alternativ som jag var godkänd att låna. Nu vågade jag inte testa att ta högre än jag ansökt då jag behöver dessa slantarna för att städa i mina pengar. Men egentligen hade det hjälpt mig än mer med högre belopp då jag kunnat städa bort några saker till.

Har fler haft det så och någon vågat välja det högre beloppet?

Har som sagt gjort mitt val och får stå för det men tänker att jag kanske inom inte allt för lång tid får möjlighet att höja detta lån (sköter alltid mina avbetalningar klockrent) för vore skönt att kunna rensa bort och begränsa ner antal kreditgivare.

Jag sökte lån på 235 000 kr och fick det beviljat bl a hos Remember och valde då att gå vidare där.
När jag sen loggade in på Remember hade jag helt 4-5 högre alternativ som jag var godkänd att låna. Nu vågade jag inte testa att ta högre än jag ansökt då jag behöver dessa slantarna för att städa i mina pengar. Men egentligen hade det hjälpt mig än mer med högre belopp då jag kunnat städa bort några saker till.

Har som sagt gjort mitt val och får stå för det men tänker att jag kanske inom inte allt för lång tid får möjlighet att höja detta lån (sköter alltid mina avbetalningar klockrent) för vore skönt att kunna rensa bort och begränsa ner antal kreditgivare.
Vad fick du för ränta?

Finns folk här i forumet som har valt högre och då blivit nekade . Men jag hittar inte tråden där det stod

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp