Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

ricicum, ringer dem upp?

Tänktw söka lån hoa ricicum imon.
Dem ringer upp när man ansöker hos dem va?
Är ny på detta så undrar lite vad dem har för frågor och så.. hur jobbiga dem är och lite vad det handlar om..

Tack på förhand

Tänktw söka lån hoa ricicum imon.
Dem ringer upp när man ansöker hos dem va?
Är ny på detta så undrar lite vad dem har för frågor och så.. hur jobbiga dem är och lite vad det handlar om..

Tack på förhand
De ringer bara upp första gången. Kommer inte ihåg vad dom frågar om.

Inget smslånebolag har någonsin ringt upp mig. Eller jo, Viaconto... Men jag har aldrig svarat och dom betalade ut lånen ändå.

Fram till sensommaren/hösten 2013 då, för efter det har jag inte tagit några sms-lån överhuvudtaget.

De ringer och frågar om ens inkomster och om jag inte minns helt fel frågar de även vad man ska använda pengarna till men jag kan ha fel.

De ringer och frågar om ens inkomster och om jag inte minns helt fel frågar de även vad man ska använda pengarna till men jag kan ha fel.
Det känner jag igen.. De frågade personnummer och inkomst och adress... Sen sa dom att lånet var beviljat.
Viaconto ringer upp de med nu.
De flesta ringer upp första gången. För nåt år sen lånade jag av förskottslön och dom ringde inte upp..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp