Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ringer Nystartfinans till KFM och kollar betalningsföreläggande?

Hej

Har fått ett erbjudande från nystartfinans och som rubriken låter, vet någon om de ringer till KFM och kollar betalningsförelägganden? Någon med erfarenhet kan gärna svara

tack på förhand

Erik J

Hej

Har fått ett erbjudande från nystartfinans och som rubriken låter, vet någon om de ringer till KFM och kollar betalningsförelägganden? Någon med erfarenhet kan gärna svara

tack på förhand

Erik J
Ja , det gör dom, enligt erfarenheten jag har vill de ha en medsökande om något ligger hos kronofogden.

Tack för svar

I vilket skede gjorde de det? Hade du signerat skuldebrev innan?

Skuldbrevet var ej signerat , men vi hade talats vid och de säger att allt såg bra ut, och att de skulle kunna hjälpa mig, och skuld brevet skulle komma på Mail , men istället fick jag ett Mail där det stod att jag behövde en medsökande för att få lånet. Då jag ringer upp säger de att är pga av betalningsföreläggande . Så det blev inget, då jag inte har någon som kan ställa upp...

Skuldbrevet var ej signerat , men vi hade talats vid och de säger att allt såg bra ut, och att de skulle kunna hjälpa mig, och skuld brevet skulle komma på Mail , men istället fick jag ett Mail där det stod att jag behövde en medsökande för att få lånet. Då jag ringer upp säger de att är pga av betalningsföreläggande . Så

det blev inget, då jag inte har någon som kan ställa upp...

Jag förstår. Jag har signerat skuldebrev och skickat in lönespec/vilka lån som ska lösas in. Nu ska kreditavdelningen kontrollera det sista så är förmodligen kört då

Behöver inte vara kört, vad fick du för belopp och ränta?

Berätta gärna hur det gick för dig .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp