• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Söka lån inatt dårå!

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Det kan vara 9ff som många inte ger erbjudande med
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

gregersboda

Kunnig medlem
Poäng: 237
Blev medlem
7 Augusti 2012
Meddelanden
193
Mottagna reaktioner
89
Poäng
237
Tror nog stt söka så tätt inpå är det sämsta du kan göra. Ge det någon vecka. Eller 2 så att betyget stabiliseras
 

turnaround

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 777
Moderator
Blev medlem
10 Februari 2014
Meddelanden
2 322
Mottagna reaktioner
821
Poäng
777
18 respektive 23 % ränta blir oerhört kostsamma lån i slutändan...

Det är egentligen inte nödvändigtvis ett stort problem. Om ett halvår är säkert fler förfrågningar borta och kreditbetyg normaliserat, samt sänkt av att krediter ersätts av ett större lån. Då är det bara att söka på nytt och med stor sannolikhet sänka räntan rejält.
 

Larryboy

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
27 December 2018
Meddelanden
571
Mottagna reaktioner
109
Poäng
317
Norwegian avslag! De pandemin säkerligen som sätter käppar i hjulet! Allt styrkt t.o.m! Fyfan allt är bara skit just nu!!
 
P

Patetisk

Gäst
Poäng: 0
Jag råder dig att tänka till en extra gång om att ta något utav lånen! Det svider rwjält att enbart sitta och betala ränta. Tycker du ska avvakt om det absolut inte är akut och få ner betyget om du har möjlig het. Jag själv satt och betala på ett BN lån på 200k med något omkring 20% tror till och med lite över. Efter ett år när jag fått nytt erbjudande och samlade ihop det så låg lånet på 201k alltså bara räntor i ett helt år tror det var 3500kr/månaden, minns ej. Ta lånet enbart om du inte har någon som helst möjlighet att klara dig :/ Hoppas du löser <3
 

Larryboy

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
27 December 2018
Meddelanden
571
Mottagna reaktioner
109
Poäng
317
Jag råder dig att tänka till en extra gång om att ta något utav lånen! Det svider rwjält att enbart sitta och betala ränta. Tycker du ska avvakt om det absolut inte är akut och få ner betyget om du har möjlig het. Jag själv satt och betala på ett BN lån på 200k med något omkring 20% tror till och med lite över. Efter ett år när jag fått nytt erbjudande och samlade ihop det så låg lånet på 201k alltså bara räntor i ett helt år tror det var 3500kr/månaden, minns ej. Ta lånet enbart om du inte har någon som helst möjlighet att klara dig :/ Hoppas du löser <3

avslag på alla ändåså! Sjukt så svårt de med lån nu. Men stort tack för din omtänksamhet! ❤️
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp