Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Söka samlingslån 1m blanco

Hej,

är det lönt att söka samlingslån just nu för mig?

UC: 2.3%
Synligt: 1miljon
Inkomst: 390 000SEK
Underskott: 19 000SEK

Förfrågningar: Fem stycken

Är medlåntagare på hälften av den synliga skulden. Inga kreditkort.

Är högt belånad om man ser till min inkomst, finns det någon som skulle nappa?

Hej,

är det lönt att söka samlingslån just nu för mig?

UC: 2.3%
Synligt: 1miljon
Inkomst: 390 000SEK
Underskott: 19 000SEK

Förfrågningar: Fem stycken

Är medlåntagare på hälften av den synliga skulden. Inga kreditkort.

Är högt belånad om man ser till min inkomst, finns det någon som skulle nappa?

Har en bra bisnode på 8 i betyg, vad tror ni om Wästgöta? De ser väl inte mina UC-lån?

Har en bra bisnode på 8 i betyg, vad tror ni om Wästgöta? De ser väl inte mina UC-lån?
Dom lär inte låna ut någon större summa tror jag. Finns en tråd där det diskuteras att betyget alltid blir sämre än det du själv ser hos Wästgöta. Men prova.

Annars ser det väldigt svårt ut minst sagt.

De som brukar hugga även vid högre belåning är väl Collector och Remember. Kanske Norwegian.

Dom lär inte låna ut någon större summa tror jag. Finns en tråd där det diskuteras att betyget alltid blir sämre än det du själv ser hos Wästgöta. Men prova.

Annars ser det väldigt svårt ut minst sagt.

De som brukar hugga även vid högre belåning är väl Collector och Remember. Kanske Norwegian.

Ja, jag misstänker att så är fallet. Det var en upplysning Wästgöta tog på mig förra året som jag tittade på, då stod det 8 i betyg på den, men blev då nekad (oklar anledning). Provade söka nu igen, får svar om 2-4 dagar. Vem vet?

Man kan ju tycka att om man samlar lån så stiger ju inte den totala skulden, men månadskostnaden sjunker.. Så det borde ju vara "grönt" trots att man redan har lån, så att säga.

Skriv gärna vad Wästgöta svarar, har själv en 7a nu och tänkte söka 1 feb när en förfrågan försvunnit och betyget förhoppningsvis går upp till 8.

Det är inte mitt utan gubbens. Men ja, det är klart han kan amortera mycket! Sämsta räntan han har är väl 7-8%. Men det blir ändå en hel del tusenlappar i sjön varje månad.
Får man fråga vad maken jobbar med som tjänar så bra? Bra jobbat i alla fall, hoppas det ordnar sig med resten

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp