Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Söka samlingslån-bästa strategin? Need help!

I juni ska jag söka mitt första samlingslån med sämre UC (score räknar jag med att vara ca ca 10-15%) och i november ska jag söka mitt andra samlingslån med bra score.

Synligt idag på UC: 2 st lån på totalt 174.000:- och 2 kreditkort på totalt 80.000 70% maxade.

Med skattepengarna ska jag betala det som jag ligger efter med+betala ner kreditkorten så de är 50-60 % maxade.

Hur ska jag göra?

Alternativ 1:

Första lånet i juni samlar jag allt som är synligt på UC så Uc:t ser clean ut. Dock dras jag med alla dyra skitlån i 5 månader till och kan nätt och jämt hålla mig flytande. Andra lånet i nov samlar jag alla skitlån.

Alternativ 2:

Första lånet i juni samlar jag alla skitlån och går ner rejält i månadskostnader. Andra lånet i nov samlar jag alla synliga UC-lån.

Hur skulle ni ha gjort?

Fokusera på att få ner kreditkorten så mycket som möjligt. Det kommer förbättra din uc avsevärt.

När du har en uc score under 10% söker du samlingslån på Lendo på t.ex 250000 och löser allt inkl skitlån.

Men saker som avgör är antalet ff, din inkomst, summa på dina skitlån mm. Berätta gärna mer om det.

Fokusera på att få ner kreditkorten så mycket som möjligt. Det kommer förbättra din uc avsevärt.

När du har en uc score under 10% söker du samlingslån på Lendo på t.ex 250000 och löser allt inkl skitlån.

Men saker som avgör är antalet ff, din inkomst, summa på dina skitlån mm. Berätta gärna mer om det.

Kommer att behöva låna 650.000 totalt, men har tänkt dela upp det på 2 olika lån. Jag har 20 UC FF, dock gamla. De är helt borta i november men måste få till ett första samlingslån innan dess då det är ohållbart som det är nu....Jag har 360.000 i inkomst (380.000 när nya inkomsten uppdateras). UC-lån är ca 180.000 plus 2 kreditkort på totalt 80.000 (50-60 % maxade).

Vilken uc score har du nu? Har du redan alla "bra" lån utan uc, dvs betalkoll, credway etc?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp