Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Söka samlingslån

Hej, jag tänker försöka få ihop ett samlingslån och har en medlåntagare.
Tror ni att det är möjligt? Jag skulle uppskatta era synpunkter på detta.

Jag:
Inkomst 330.000
Uc 13.5%
Blanco/krediter 350.000
ff 8 st
Underskott 69.000

Medlåntagare:
Inkomst 250.000
Uc 0.5%
Blanco/krediter 400.000
ff 1 st
Underskott 28.000

Kommer min medlåntagares överbelåning sätta käppar i hjulet eller blir det mitt betyg som gör det, vad tror ni?

Hur mycket ska du söka? Tror snarare att det är ditt score/antal ff som kommer göra att ni kanske inte får det bästa lånet.

Jag kommer behöva minst 250.000 men helst 300.000. Räntan spelar inte så stor roll i detta läget, kan byta ut lånet sen när mitt betyg är bättre. Men då tror du att jag kan få nåt lån men kanske inte den bästa räntan?

Ok, tack för att du svarar på mina frågor. Jag har en sista fundering och de är lånen min medlåntagare redan har själv, det kommer väl inte gå för min medlåntagare att stå just som medlåntagare hos banker hen redan har lån hos?

Ok, tack för att du svarar på mina frågor. Jag har en sista fundering och de är lånen min medlåntagare redan har själv, det kommer väl inte gå för min medlåntagare att stå just som medlåntagare hos banker hen redan har lån hos?

Bra fråga! Bästa är att söka via en förmedlare så får man se vilka banker som erbjuder. Inte omöjligt!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp