Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Sökt lån fick lendify

Lendify är suveräna! Haft dom i ungefär 2.5 år

Du kan även be dom göra en ny bedömning om 6 månader och se om din ränta kan sänkas.
Dom sänkte min från 8 till 6 5% utan tjafsa och sen fick jag en sänkning direkt via rewards så nu har jag 5.96%

Tack!

Jag återkommer med uc risk imorgon när jag kan se på kivra.

Det var inga kompletteringar för mim del. Killen jag pratade med i telefon frågade om jag ville låna 400 000 istället och baka in hela Wasa. Jag tackade nej i och med skatteåterbäring räknar mellan 20-25k tillbaka och extra amortering själv nu när jag minskat lånekostnader så löser jag resterande 40 k själv fram till juni

(Tänkte även om jag tackade ja till 400 000 att kostnaden för lånet och räntan skulle bli högre och kanske då bli nekad)

Så kommer jag ha synligt 350 + 130 synligt i uc istället för 400 000 + 130.
(Tycker det ser snyggare ut)
Jag satsar på snöbollseffekten och nollar minsta lånet först (Wasa) sen sbab som är rakamortering för att sedan eventuellt ansöka om ett nytt samlingslån när jag är nere på totalt 300 - 350 k synligt i uc. Med 2020 års inkomst på 346000

Jag förstår. Nu har du visserligen gjort ditt val och har uppenbarligen en plan med det hela men jag tycker verkligen du borde ha bakat in hela Wasalånet, speciellt när han frågade om det, då betyder det att det inte är några problem att höja lånet, du hade inte fått avslag.
Räntan hade varit densamma, din månadskostnad hade rimligtvis blivit lägre eftersom räntan hos Wasa är mycket högre och du hade fått färre lån på din UC. De pengarna du får tillbaka på skatteåterbäringen hade du bara kunnat slänga in på Lendifylånet.

Kan vara bra att veta till nästa gång bara.

Jag förstår hur du tänker zaozi. Jag var lite i dom banor också men med mina nya förutsättningar vet jag att i juni är Wasa borta och då har jag ”bara” sbab och Lendify och det känns som att jag kastar mindre pengar i sjön genom att själv amortera bort resterande 40k på Wasa (20-25 från återbäring) än att behöva extra amortera på ett lån som skulle blivit 400k.

Btw så såg jag nu i min uc kopia att jag hade 1% i uc risk för den som undrade tidigare igår

Förövrigt vill jag säga till alla här inne att ha tålamod jag vet hur det frestar att söka nya lån oavsett vart pengarna ska till. Vänta ut era uc förfrågningar.

Min situation för ett år sen var 620 000 i lån inomloppet av 5 månader månadsutgifter enbart i lån var 13200 kr. Den stressen och psykiska måendet jag har gått igenom med pengar och mat på bordet har inte varit hälsosamt.

Jag hoppas att alla här inne som är medvetna om att spelandet har gått för långt vågar söka hjälp innan det är försent innan ni har stött bort era nära och kära och innan ni ger upp på er själva.

DET KOMMER ATT BLI BÄTTRE. Sök hjälp låt alla känslor komma fram håll inte tillbaka och lägg korten på borden. Hjälp finns och glöm aldrig bort att ni inte är ensamma. Det finns människor runt er som bryr sig ❤️❤️

Förövrigt vill jag säga till alla här inne att ha tålamod jag vet hur det frestar att söka nya lån oavsett vart pengarna ska till. Vänta ut era uc förfrågningar.

Min situation för ett år sen var 620 000 i lån inomloppet av 5 månader månadsutgifter enbart i lån var 13200 kr. Den stressen och psykiska måendet jag har gått igenom med pengar och mat på bordet har inte varit hälsosamt.

Jag hoppas att alla här inne som är medvetna om att spelandet har gått för långt vågar söka hjälp innan det är försent innan ni har stött bort era nära och kära och innan ni ger upp på er själva.

DET KOMMER ATT BLI BÄTTRE. Sök hjälp låt alla känslor komma fram håll inte tillbaka och lägg korten på borden. Hjälp finns och glöm aldrig bort att ni inte är ensamma. Det finns människor runt er som bryr sig ❤️❤️

Fint skrivet , undrar om dom kollade instantor?

Lendify tar alltid instantor när man väljer gå vidare med ansökan , är 99% säker på det , man legitimerar sig via banken typ

Collector ville ha lösenkrav på minst 245 000

Men lendify 8,8 % 350k blev ett självklart val för mig.

Behövde inte komplettera med lönespecifikation eller lösenkrav eller liknande, blev bara uppringd för att dom ville kolla om jag ville baka in hela Wasa.

Hur smidigt som helst allt detta gick på mindre än 1 timme.

Sök via advisa om ni frågar mig, (testade lendo 2019)
Grattis!!!

Är bara lite nyfiken på samtalet med killen på Lendify ... Ringde han endast för att erbjuda dig höjning?

Möjligt att dom gjorde det isf jag godkände allt lite hastigt då jag gjorde detta under arbetstid. Det gick min väg iaf.

Ja dom ringde direkt efter att jag ansökt och godkänd. Blev då nojjig att dom ville ha komplettering osv. Dom sa att dom såg att jag hade flera krediter på uc och undrade om jag ville låna upp till 400 istället jag sa tack men att jag fokuserar på resten själv och då sa han jag förstår vi hör av oss inom kort sen 5 min efter samtalet fick jag sms att pengarna betalades ut

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp