• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Sökte 400K samlingslån med 11.4%

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 262
Mottagna reaktioner
862
Poäng
717
Grattis! Rätt otroligt att du fick lånet beviljat med förutsättningarna som är :)

Tack! Förhoppningsvis går det igenom, skulle röra sig om en minskad månadskostnad på kring 8-9K.. Också förvånad, är ju redan kund där så vet inte om det hjälper men 295K extra utver nuvarande 105K utan lösenkrav på mina förutsättningar är definitivt generöst.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 632
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Kan säkert ha inverkat att du är kund. Jodå, det är nog klart ska du se :)

Tack! Förhoppningsvis går det igenom, skulle röra sig om en minskad månadskostnad på kring 8-9K.. Också förvånad, är ju redan kund där så vet inte om det hjälper men 295K extra utver nuvarande 105K utan lösenkrav på mina förutsättningar är definitivt generöst.
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 262
Mottagna reaktioner
862
Poäng
717
Kan säkert ha inverkat att du är kund. Jodå, det är nog klart ska du se :)

Förhoppningsvis. Kontrollera kontonummer bör väl endast vara det, att de kontrollerar enbart kontonummer? Jag fick ju "beviljat"-mailet efter att jag hade skickat in kompletteringarna så. Du förstår nog, man vill inte råka få upp hoppet och bli krossad. :D

Vi får hoppas på att ett utbetalnings-mail kommer imorgon eller fredag så man kan slappna av ordentligt i helgen. :)
 

Egon

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
21 September 2020
Meddelanden
819
Mottagna reaktioner
303
Poäng
497
Förhoppningsvis. Kontrollera kontonummer bör väl endast vara det, att de kontrollerar enbart kontonummer? Jag fick ju "beviljat"-mailet efter att jag hade skickat in kompletteringarna så. Du förstår nog, man vill inte råka få upp hoppet och bli krossad. :D

Vi får hoppas på att ett utbetalnings-mail kommer imorgon eller fredag så man kan slappna av ordentligt i helgen. :)

Du behöver inte vara orolig. Det är beviljat och sista kontrollen innan utbetalning. Fick likadant vid ett tillfälle.
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 262
Mottagna reaktioner
862
Poäng
717
Självklart så ska Lendo ge en hjärtattack på morgonen när man vaknar och det första man läser på mobilen som nyvaken: ”Vi behöver komma i kontakt med dig om din låneansökan”

Troligen bara angående försäkring men så spänd som man sitter och väntar på sms från Remember stannade hjärtat för en sekund. :facejoy:
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 262
Mottagna reaktioner
862
Poäng
717
Aldrig gått omkring så spänd som idag i väntan på sms om att allting är klart..
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 254
Mottagna reaktioner
13 377
Poäng
8 917
Grattis!
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 262
Mottagna reaktioner
862
Poäng
717
Insättning på 295.5K påväg är nu synligt inne på banken, overkligt. :face3hearts:

Antar att banköverföringar på sådana stora belopp är white-listade av banken när det är lån från annan bank? Tänkte så banken inte låser kontot. :eek:
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp