• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Saldo SMS-lån, någon som testat?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Nelyh

V.I.P
Poäng: 167
Blev medlem
6 September 2020
Meddelanden
304
Mottagna reaktioner
40
Poäng
167
Jag sökte via klaralån och fick upp att saldo preliminärt beviljat mig 5000. Men när jag går in på erbjudandet så får jag först legitimera mig med BankID. Därefter ska man logga in på banken via kreditz. Det står att låneansökan fortsätter strax. Sen får man välja konto och efter det får man upp att låneansökan avbrutits och att man är välkommen åter när ens privatekonomi förbättrats. Vet något vad det är som gör att det blir avslag? Inget konstigt på transaktionerna.
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Jag sökte via klaralån och fick upp att saldo preliminärt beviljat mig 5000. Men när jag går in på erbjudandet så får jag först legitimera mig med BankID. Därefter ska man logga in på banken via kreditz. Det står att låneansökan fortsätter strax. Sen får man välja konto och efter det får man upp att låneansökan avbrutits och att man är välkommen åter när ens privatekonomi förbättrats. Vet något vad det är som gör att det blir avslag? Inget konstigt på transaktionerna.
Sååå lustigt att du skriver precis det här . Exakt samma hände mig igår med klaralån . Beviljat 5000kr saldo sedan avslag . Ansökan avbrutits . Vilket betyder avslag , ringt o frågat saldo förut om det . Inte första gången det händer nämligen . Betyder att nör de genom kreditz kollen kollar bank kontona 99 dagar tillbaks i tiden är det nåt de inte gillar . Kan vara ens lön eller eller lån .
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp