• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Samla lån 350000

V

Vår20

Gäst
Poäng: 0
Ca. 370ink, 25 uk, 600 blanco, 5ff
Fick runt 5 erbjudanden, på mindre summor. Remember gav bud på 350 med 8,4% ränta vilket jag valde

tog du ett samlingslån eller vanligt? Begärdes kompletteringar?
När gjordes den sista ff innan du gjorde denna ansökan? och vilken låneförmedlare gick du via? Förlåt för många frågor men det gav mig lite hopp
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Nitro

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
27 Februari 2020
Meddelanden
235
Mottagna reaktioner
105
Poäng
297
tog du ett samlingslån eller vanligt? Begärdes kompletteringar?
När gjordes den sista ff innan du gjorde denna ansökan? och vilken låneförmedlare gick du via? Förlåt för många frågor men det gav mig lite hopp

samlingslån via advisa, sista ff 2019/10 inga komp inga lösenkrav
 

Jan88

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
27 Mars 2020
Meddelanden
37
Mottagna reaktioner
2
Poäng
12
Hej.
Jag vägde och skickade ansökan via advisa idag.
En sa länge bara copp med mera som ha det bästa bud 350000 på 12 år räntan 8%.
Kan ni var så snäll och skriva lite om dom?
Vad kollar dom efter? Kontoutdrag? Eller bara lön spec.?
 

Jan88

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
27 Mars 2020
Meddelanden
37
Mottagna reaktioner
2
Poäng
12
Jag fick bud från med mera bank och från norvegian på 350. Med mera 8% norvegian 22%. Sen några till på mindre belopp. Konstigt att det komm inte från Remember... Jad ha kreditkort från dom 30/60 utnyttjat kanske därför? Vet ni nåt om copp med mera? Jur är dom?
 
O

Otroligt123

Gäst
Poäng: 0
Jag fick bud från med mera bank och från norvegian på 350. Med mera 8% norvegian 22%. Sen några till på mindre belopp. Konstigt att det komm inte från Remember... Jad ha kreditkort från dom 30/60 utnyttjat kanske därför? Vet ni nåt om copp med mera? Jur är dom?

Aldrig haft coop med mera, men har du inget att "dölja" och varit ärlig i din ansökan vilket jag hoppas du är så borde väl inte kompletteringar vara ett problem om dom kräver det.
 

Jan88

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
27 Mars 2020
Meddelanden
37
Mottagna reaktioner
2
Poäng
12
Nej det gjorde jag inte men jag ha fråga omgående lån som jag vill samla det är hel del utanför Uc och vissa är inte mina min sambo står för 4st.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp