• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Samla lån, ligger i skiten.

Kreditmannen

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
9 Oktober 2019
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Hej,
Sagan kort har jag vart dum och dragit till mig massa med smslån, för 7-8 månader sen fick jag ett erbjudande av nystartfinans och bli av med mina skulder, självklart tog jag det.
Blev av med jobbet under Januari och nu för 1-2 veckor sen fick jag ett nytt arbete.

Perioden jag var arbetslös drog jag igen lån för och klara mig, de slutade med att jag sitter i skiten igen :(
Förra året fick jag även 30.000 från Resurs Bank som jag utnyttjade för och stänga 3 krediter men dum var jag igen som köpte bil och drog till mig dessa skulder igen.

Mina skulder idag:
Easycredit - 10.000kr
Credigo - 10.000kr
Credway - 10.000kr
Kredit365 - 4.000kr
Monetti - 8.000kr
Loanstep - 5.000kr
Resurs Bank - 26.000kr
Nätlån - 1.000kr
Lumify - 4.000kr
Nystartfinans - 64.000kr
Ferratum - 25.000kr
Goodcash - 40.000kr

Jag vill jättegärna samla alla dessa lån då jag mår jättedåligt av det här, jag kan knappt slösa 500kr av min lön pga så höga betalningar. Jag har inte träffat mina familj och vänner pga av att jag mår så dåligt och har försökt söka extrajobb men ingen som anställer pga corona.

Jag har 289.000 årsinkomst och inga anmärkningar eller kronofogden överhuvudtaget har aldrig haft ett ärende hos kronofogden heller.
Problemet är att min UC ser inte så bra ut, 19 förfrågningar och 63,70% i riskbedömning.

Snälla hjälp mig vad kan jag göra nu?
Tacksam för allt.
Mvh
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp