Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samla lån med 26% UC kreditbetyg.

Är det någon som har ett tips på det? Skall jag avsluta de konton som är avbetalda eller skall jag låta dem vara och ha det som buffert? Vad ser bäst ut för min UC?

Det där var en väldigt bra fråga, men jag ska försöka svara på den då jag jobbar inom branschen.

Din Uc risk är en extremt avancerad algoritm där du jämförs med andra personer som har din inkomst och samma åldersgrupp, generellt sett så kan jag tänka mig att avslutar du krediter som syns som utnyttjade och som sen tas bort eller står som avslutade så BORDE din UC-risk gå ned rent logiskt. Sen om det sker efter en månad eller direkt det är en annan sak.

Det där var en väldigt bra fråga, men jag ska försöka svara på den då jag jobbar inom branschen.

Din Uc risk är en extremt avancerad algoritm där du jämförs med andra personer som har din inkomst och samma åldersgrupp, generellt sett så kan jag tänka mig att avslutar du krediter som syns som utnyttjade och som sen tas bort eller står som avslutade så BORDE din UC-risk gå ned rent logiskt. Sen om det sker efter en månad eller direkt det är en annan sak.

Tack för svar. Jag gör så att jag avslutat dem och ger besked efter om det gav vidare resultat

Har du väldigt många lån/krediter så är det nog bättre att avsluta dem än att ha dem kvar som utrymme. Men svår fråga :)

Har du väldigt många lån/krediter så är det nog bättre att avsluta dem än att ha dem kvar som utrymme. Men svår fråga :)

Jag har 8 lån / krediter idag. Har kontakta dem jag betalat av nu och bett dom stänga krediten. Kommer alltså ha 6 lån kvar vid nästa UC uppdatering. Hoppas det går ner en del på min UC, vågar inte hoppas för mycket dock.
Skriver här sen hur det gick :)

Blir det automatiskt hos admission tex om man har 40 ff trots att min utvisa är 16 % ? Det verkar så
För jag skickade en ansökan o efter 2 min stod det färdigbehandlad ??? 20ff försvinner om 3 v då måste det väl bli skillnad ????

Blir det automatiskt hos admission tex om man har 40 ff trots att min utvisa är 16 % ? Det verkar så
För jag skickade en ansökan o efter 2 min stod det färdigbehandlad ??? 20ff försvinner om 3 v då måste det väl bli skillnad ????
När jag sökte där för kanske 3 månader sen hann jag knapp klicka iväg innan ansökan vände som färdigbehandlad med ett nej.
Kollade min ut och såg att jag hade sökt inom 5 månader hos samma låneförmedlare.
Och med ett väldigt högt uc-betyg, samt 21 FF.

Ja men man ska ju kunna ansöka inom 5 månader utan att det påverkar

Vad hade du för ucbetyg då ? Tycker inte att mitt på
16 % är speciellt högt liksom

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp