Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samla lån moment 22 kan ej förbättra betyget

Samla lån för att få bättre kreditbetyg och billigare månadskostnad är ju budskapet. Men problemet för mig är att jag måste få bättre kreditbetyg för att samla lånen. Och svårt att få bättre kreditbetyg på dom dyra lånen man sitter och betalar på idag går ju bara till räntor nästan. Snacka om moment 22

Samla lån för att få bättre kreditbetyg och billigare månadskostnad är ju budskapet. Men problemet för mig är att jag måste få bättre kreditbetyg för att samla lånen. Och svårt att få bättre kreditbetyg på dom dyra lånen man sitter och betalar på idag går ju bara till räntor nästan. Snacka om moment 22

Japp så är det.moment 22

Jämka på skatten samt sälj allt onödigt du äger och lägg alla extra pengar på att betala ned dina dyraste krediter. Då sjunker betyget snabbt så du kan samla resten till bättre ränta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp