• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Samla lån nu eller vänta

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Tedd

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
27 Januari 2021
Meddelanden
57
Mottagna reaktioner
10
Poäng
52
Har sökt 200 k fått från wasa 13%erbjudanden lösen krav fått 100 k från brocc inväntar de andra
 

Tedd

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
27 Januari 2021
Meddelanden
57
Mottagna reaktioner
10
Poäng
52
Hur bra är wasa tänker välja dem dyrt blir det i räntan men mycket billigare än vad jag har nu.Kan söka om ny lån om några månader när uc blir bättre.
Vet någon hur går det till med lösenkrav kommer lösa allt som syns på uc.
 
F

Fundersam12345

Gäst
Poäng: 0
Hur bra är wasa tänker välja dem dyrt blir det i räntan men mycket billigare än vad jag har nu.Kan söka om ny lån om några månader när uc blir bättre.
Vet någon hur går det till med lösenkrav kommer lösa allt som syns på uc.

hos vilka aktörer hade du lån sedan tidigare? Hade du marginalen, collector & remember? Om inte, har du fått något erbjudande från dessa?
 

Tedd

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
27 Januari 2021
Meddelanden
57
Mottagna reaktioner
10
Poäng
52
Har nu accepterat wasa på 12 år 2600 månad bara SEB o ica ligger jag på 2000 per månad idag så det kommer hjälpa mycket för tillfället tills jag byter till billigare lån den var 13% bästa jag fick
 

Tedd

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
27 Januari 2021
Meddelanden
57
Mottagna reaktioner
10
Poäng
52
advisa stog det lösenkrav 200 k nu när jag fick mail står det lösenkrav 100 k hur e det möjligt
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp