• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Samla lån nu eller vänta

Tedd

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
27 Januari 2021
Meddelanden
57
Mottagna reaktioner
10
Poäng
52
0476BB2A-7BF1-4462-A1A1-6C9CAFCA8530.jpeg
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Tedd

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
27 Januari 2021
Meddelanden
57
Mottagna reaktioner
10
Poäng
52
Nu har jag fyllt i fullmakt o en del lån som ska lösas signerat sen fått Mail lånet är signerad o klar för utbildning hoppas det går bra nu men man vet aldrig
 

Tedd

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
27 Januari 2021
Meddelanden
57
Mottagna reaktioner
10
Poäng
52
Är det nån som har erfarenhet av wasa när man har signerat skuld brevet samt fyllt i lån som ska lösas.Undrar om det är vanligt för dem att säga nej till lånet när man har kommit så långt samt hur länge det dröjer tills man vet nåt.Idag är det första dag sen jag signerade än så länge har det inte hänt så mycket är lite rädd.
 

Tedd

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
27 Januari 2021
Meddelanden
57
Mottagna reaktioner
10
Poäng
52
Yes har fått pengar löst massa skit lån inklusive ferratum dem har kostat mig dyrt.Nu har jag ett lån på 200 k och flexkonto på 5000 som jag kommer fixa med skatten,dem två syns på uc.Utanför uc klarna ca 18000 och fairlo 5k ska fixa det me med skatten som blir över.Sen är det bara sköta betalningar några månader o söka ny samlingslån med bättra ränta.En ff försvinner i maj efter det har jag bara en ff kvar det är den som jag sökte nyss.
 
L

Larry

Gäst
Poäng: 0
Yes har fått pengar löst massa skit lån inklusive ferratum dem har kostat mig dyrt.Nu har jag ett lån på 200 k och flexkonto på 5000 som jag kommer fixa med skatten,dem två syns på uc.Utanför uc klarna ca 18000 och fairlo 5k ska fixa det me med skatten som blir över.Sen är det bara sköta betalningar några månader o söka ny samlingslån med bättra ränta.En ff försvinner i maj efter det har jag bara en ff kvar det är den som jag sökte nyss.
Behövde du komplettera?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp