Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samla lån på ca 250000kr

Hej, jag har ganska många blancolån och sms-lån pga att jag har haft problem med spelberoende under flera år. Betalar super höga räntor varje månad och skulle vilja slå ihop alla lånen hos min bank (Swedbank), har extremt många förfrågningar på uc och massa lån. Vill värkligen ta mig ur denna onda cirkel. Är det någon som vet om det är lönt att ens försöka. Behöver få ett lån på ca 250000 för att lösa allt. Ingen betalningsanmärkning, har aldrig låtit något gå till inkasso och en årslön på 300000. Tacksam för svar.

Jag sitter i exakt samma sits, har bokat en tid hos en Budget- och skuldrådgivare. Får inga större lån, har ca 23 ffr. Känner mig allmänt deppad :(

Hej, jag har ganska många blancolån och sms-lån pga att jag har haft problem med spelberoende under flera år. Betalar super höga räntor varje månad och skulle vilja slå ihop alla lånen hos min bank (Swedbank), har extremt många förfrågningar på uc och massa lån. Vill värkligen ta mig ur denna onda cirkel. Är det någon som vet om det är lönt att ens försöka. Behöver få ett lån på ca 250000 för att lösa allt. Ingen betalningsanmärkning, har aldrig låtit något gå till inkasso och en årslön på 300000. Tacksam för svar.

enda jag kan rekomendera är lendo.1 uc flera banker.men summan är stor och de kan komma kräva medsökande men prova iallafall.swedbank tror jag kommer neka.iallafall i den summan.dom är verkligen hårda.

Har du någon säkerhet att lämna fastighet eller bostadsrätt annars blir det svårt att få så mycket blanco.Tror tyvärr ingen bank ställer upp på att ge ett så stort lån utan säkerhet.

En bra medlåntagare fungerar säkert också hos t.ex. ikano. De lånar ut 350 000 med en bra medlåntagare. Eller gjorde i alla fall förr...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp