Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samla, utan medsökande behöver råd

Aktiv medlem
Poäng: 6
Meddelanden
22
Mottagna reaktioner
4
Poäng
6
Hej,

Jag tänkte äntligen samla lite saker man dragit på sig pga spelande och ja skäms av att skriva detta men behöver stöd så de uppskattas.

Förutsättningar:
- 510 000kr årslön
- 24 år
- 8st UC senaste 12mån (2 försvinner i Augusti) senaste tagen 22/5-25
- Fasta utgifter min del ca 7000kr
- Ingen anmärkning eller KF

Lån:
- 200 000kr (Svea) 3800kr/m
- 70 000kr (SEB) 2000kr/m
- 24 000kr (Sevenday) 1100kr/m
- 89 000kr (Plus1/Nstart) 2200kr/m
- 49 000kr (Northmill) 1900kr/m
- 30 000kr kredit maxad på Northmill ca 900kr/m

Sen är de skit lån på ca 50 000kr hos andra som inte kör UC. Som tickar ca 3000kr/m

Vilken låneförmedlare rekommenderar ni? Ja tänkte vänta till nästa månad för bättre UC FF.

Rekommenderar att vänta till 0 UC FF sen söka ett samlingslån på hela summan. ca 470.000, sen börja att faktist amortera ner detta lån varje månad.

Har du tagit flera UC förfrågningar senaste 6 månaderna så är det ingen ide alls att söka något idag.

Det sista du vill är att dra på dig fler lån. Var i din situation med en halv miljon i lån (om inte ännu högre summa) när jag vara 24 år. Om du inte börjar amortera av detta och slutar spela/shoppa eller vad du gör så kommer du kasta bort väldigt många år av ditt liv

Rekommenderar att vänta till 0 UC FF sen söka ett samlingslån på hela summan. ca 470.000, sen börja att faktist amortera ner detta lån varje månad.

Har du tagit flera UC förfrågningar senaste 6 månaderna så är det ingen ide alls att söka något idag.

Det sista du vill är att dra på dig fler lån. Var i din situation med en halv miljon i lån (om inte ännu högre summa) när jag vara 24 år. Om du inte börjar amortera av detta och slutar spela/shoppa eller vad du gör så kommer du kasta bort väldigt många år av ditt liv
Jag fick 200k av SVEA med hög UC förfrågan, behöver jag verkligen vänta till 0 UC?

Jag fick 200k av SVEA med hög UC förfrågan, behöver jag verkligen vänta till 0 UC?
Då du fick 200k av SVEA, förmodligen till en dålig ränta så fick/hade du nog inte fått något annat erbjudande än deras.
Vill du ha en ärlig chans till att kunna samla hela summan så håller jag med ovanstående, vänta ut till 0 FF och beta av lånen under tiden

Vet dock inte hur lätt det kommer bli då dina skulder efter snabb huvudräkningar kostar 15k/månad.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp