• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Samlingslån 150000 kr

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 250
Mottagna reaktioner
851
Poäng
717
Skulle vilja ha konkret bevis på att det påståendet från Zmarta stämmer. Annars är det oftast tvärtom att låneförmedlare pushar en att söka när man inte borde tycker jag. :rolleyes:

Möjligtvis att hon menar att vissa banker kollar på samma förfrågan som tidigare om du gjorde ansökan senaste dagarna.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

F85

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
23 Februari 2017
Meddelanden
34
Mottagna reaktioner
5
Poäng
32
Skulle vilja ha konkret bevis på att det påståendet från Zmarta stämmer. Annars är det oftast tvärtom att låneförmedlare pushar en att söka när man inte borde tycker jag. :rolleyes:

Möjligtvis att hon menar att vissa banker kollar på samma förfrågan som tidigare om du gjorde ansökan senaste dagarna.
Tror inte det hon sa stämde men hon nämnde att det var en ny lag. Mitt UC sjönk från 17.0 till 16.1 nu natten mellan mån-tisdag. Inga nya förändringar vad kan det bero på tro?
 

Jappp

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
10 December 2016
Meddelanden
591
Mottagna reaktioner
290
Poäng
447
Tror inte det hon sa stämde men hon nämnde att det var en ny lag. Mitt UC sjönk från 17.0 till 16.1 nu natten mellan mån-tisdag. Inga nya förändringar vad kan det bero på tro?
Kola om nån ff ”fyllde” sex månader.
 

ToTheTop

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
8 April 2019
Meddelanden
311
Mottagna reaktioner
133
Poäng
327
Vet inte om det skulle vara någon lag eller dylikt...Men när jag pratade lite med Balanzia så sa dom att dom generellt sätt inte godkänner folk som har en UC förfrågan som tagits inom 3 månader.
 

F85

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
23 Februari 2017
Meddelanden
34
Mottagna reaktioner
5
Poäng
32
Ja okej kan absolut vara så generellt. Vet någon exakt datum då Ferratum krediten kommer synas på sin UC? Min senaste UC var 26 mars och vill egentligen söka när de taxerade inkomsterna inkommit i dagarna men kanske är dumt om det blir ett garanterat nej pga av 3månader regeln??
 

ToTheTop

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
8 April 2019
Meddelanden
311
Mottagna reaktioner
133
Poäng
327
Ja okej kan absolut vara så generellt. Vet någon exakt datum då Ferratum krediten kommer synas på sin UC? Min senaste UC var 26 mars och vill egentligen söka när de taxerade inkomsterna inkommit i dagarna men kanske är dumt om det blir ett garanterat nej pga av 3månader regeln??
Visas ferratumkrediten på UC?
Har haft den i flera år, visas inte i Kreddy.
 

F85

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
23 Februari 2017
Meddelanden
34
Mottagna reaktioner
5
Poäng
32
Inte kommit in på mitt än. Hade ni sökt samlingsslån direkt när de taxerad årsinkomsterna är inkomna eller chansa och vänta till den 26 Juni då det gått 3 månader min sista uc togs?

Vet inte hur negativt det kommer påverka mig.
 

ToTheTop

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
8 April 2019
Meddelanden
311
Mottagna reaktioner
133
Poäng
327
Undrar ifall dom kommer börja rapportera missbrukad kredit / anmärkning ifall man släpper till inkasso nu då...fyfan.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp