Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån - fick inga erbjudanden Lendo

Hej
Skulle behöva samla blancolån, gjorde försök på lendo men fick inga förslag alls.

300.000 årsink
900.000 blanco
1.750.000 huslån 50%
Ucscore 1

Finns det förmedlare/banker som är generösare, någon som varit i samma situation och fått bra erbjudande

Hej
Skulle behöva samla blancolån, gjorde försök på lendo men fick inga förslag alls.

300.000 årsink
900.000 blanco
1.750.000 huslån 50%
Ucscore 1

Finns det förmedlare/banker som är generösare, någon som varit i samma situation och fått bra erbjudande

vad jag förstått går gränsen vid 3 ggr inkomst. Tryckte du i att du vill samla? Hur många ff?

Absolut skrev jag att jag skulle samla. 6ff

Nog för hög belåning :(
Jag har också hög belåning och får dåliga låneebjudanden bara med 29% i ränta

Jag har väldigt svårt att se att du skulle få ”bra” erbjudanden överhuvudtaget. Tyvärr.

Hej

300.000 årsink
900.000 blanco
1.750.000 huslån 50%
Ucscore 1

Sökte du hos Lendo och inte fick ett enda erbjudande så lär du inte få det via någon annan förmedlare heller tyvärr.

Om man får bud med 1.000.000 (eller mer) i blanco då ska man ha tur.Det är min bestämda uppfattning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp