• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Samlingslån Lendo.

Lea31

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
7 Juni 2017
Meddelanden
419
Mottagna reaktioner
186
Poäng
367
Så nervös inför min uppdatering med förfrågningarna som sker nu, kommer jag kunna se en förändring vid tolvslaget? eller är de närmare förmiddagen det händer någonting?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Har du förfrågningar som försvinner från i morgon brukar man se det efter 24.00 så fort det blivit den 15:e
 

Oyster

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 347
Blev medlem
9 Mars 2013
Meddelanden
1 201
Mottagna reaktioner
116
Poäng
347
Har du förfrågningar som försvinner från i morgon brukar man se det efter 24.00 så fort det blivit den 15:e

Nåt mer som händer imorgon den 15e?
UC uppdaterar väl skulder imorgon?
Jag fullbetalade 2 krediter/lån i slutet av maj så dom bör väl ställas om till avslutade from imorgon den 15e juni? Även inkomst från 2016 borde synas imorgon?
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Nej inkomsten för 2016 kommer inte att uppdateras i morgon mejlat med UC idag och uppdateringen kommer någon gång i juni men de har inget bestämt datum än. Vad gäller den vanliga uppdateringen så kommer den mellan den 15-20 juni.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907

Lea31

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
7 Juni 2017
Meddelanden
419
Mottagna reaktioner
186
Poäng
367
Update, gick ner från 5,4 till 2,3 i betyg! Skickade in en ansökan direkt till lendo nu då jag tror jag har större chans innan de lite större underskottet syns, redan fått erbjudande från 7 banker. Men, ena banken Ikano har som krav att de ska lösa mina krediter till det beloppet jag sökt.

Så till min fråga, om jag väljer ikano och går vidare med dom, kan dom neka mig lånet då de ser att det handlar om lån utanför uc också? Jag har ju aldrig sagt att alla mina lån syns på uc i ansökan? Så rent krasst så borde de ej kunna dra öronen åt sig, (kommer lösa allt som syns på min uc med nya lånet, blanco samt kontokrediter) vad tror ni?
 

Oyster

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 347
Blev medlem
9 Mars 2013
Meddelanden
1 201
Mottagna reaktioner
116
Poäng
347
Min vanliga månadsuppdatering hos UC skedde inatt. En kredit på 20.000 hos Avida reggades som avslutad fråm sista maj och samma sak med Bank Norwegians kreditkort på 20.000kr reggades också som avslutat. Gick från 9.9 till 3.4 i kreditbetyg! :D
Ska vänta in nya inkomsten, för min lön har ökat från 260.000kr till 311.000kr plus att jag dragit bort ränteutgifter på deklarationen så att mitt underskott ska gå från 120.000 till typ 40.000. Mitt betyg lär bli ännu bättre då va? Eller ska jag ansöka om samlingslån redan nu?
 
G

Gghj

Gäst
Poäng: 0
Update, gick ner från 5,4 till 2,3 i betyg! Skickade in en ansökan direkt till lendo nu då jag tror jag har större chans innan de lite större underskottet syns, redan fått erbjudande från 7 banker. Men, ena banken Ikano har som krav att de ska lösa mina krediter till det beloppet jag sökt.

Så till min fråga, om jag väljer ikano och går vidare med dom, kan dom neka mig lånet då de ser att det handlar om lån utanför uc också? Jag har ju aldrig sagt att alla mina lån syns på uc i ansökan? Så rent krasst så borde de ej kunna dra öronen åt sig, (kommer lösa allt som syns på min uc med nya lånet, blanco samt kontokrediter) vad tror ni?

Har du lust att dela med dig ?
Hur mycket har du sökt på och vilka har beviljat samt räntor .

Vill ikano lösa lånen så kan det va lite känsligt med osynliga lån ibland . Då dom inte tagit med dom i sin bedömning . Men det kan också funka .
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp