• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Samlingslån möjligt? Anmärkning försvinner

H

Hedlund

Gäst
Poäng: 0
Och nu syns en ff från lendo ser att massa banker har tagit del av ansökan men ingen valde att gå vidare ... uc betyg steg upp nu till 15.8% kaos.

Vet inte hur jag ska göra nu alltså, risken finns ju också att min UC går upp när nu min sista anmärkning försvinner den 20/2.

Har en UC idag på 2.7, men om den sticker upp till typ 14 - 15 när anmärkningen försvinner så funderar jag skarpt på att sända in en ansökan redan nu på ett samlingslån på 200.000 kr... Var typ 4 månader sedan jag hade någon UC förfrågan sist, en inkomst 2018 på ca 350.000 kr 140.000 kr synliga lån och 8 st ff nu... Vad tycker du Affeh?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
H

Hedlund

Gäst
Poäng: 0
Hade ett underskott 2018 också på ynka 5.400 kr så det gör vell varken till eller från..
 

Affeh.

V.I.P
Poäng: 147
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
324
Mottagna reaktioner
37
Poäng
147
Vet inte hur jag ska göra nu alltså, risken finns ju också att min UC går upp när nu min sista anmärkning försvinner den 20/2.

Har en UC idag på 2.7, men om den sticker upp till typ 14 - 15 när anmärkningen försvinner så funderar jag skarpt på att sända in en ansökan redan nu på ett samlingslån på 200.000 kr... Var typ 4 månader sedan jag hade någon UC förfrågan sist, en inkomst 2018 på ca 350.000 kr 140.000 kr synliga lån och 8 st ff nu... Vad tycker du Affeh?
Svårt och säga du har inget att förlora.
När min anmärkning försvann så steg betyget med 10 procent... så sök nu testa blir det inget fine försök igen när anmärkningen försvinner...

Ingen ide att dra ut på det .
 
N

Nilskarlsson

Gäst
Poäng: 0
Svårt och säga du har inget att förlora.
När min anmärkning försvann så steg betyget med 10 procent... så sök nu testa blir det inget fine försök igen när anmärkningen försvinner...

Ingen ide att dra ut på det .
Vad är planen nu då Affeh?
 

Snake

V.I.P
Poäng: 297
Blev medlem
15 December 2014
Meddelanden
404
Mottagna reaktioner
120
Poäng
297
Är ju bara att vänta lite ditt betyg kommer ju att gå ner och tar nog inte så lång tid ändå nu när anmärkningen är borta
 
J

Johannes

Gäst
Poäng: 0
Heya, min anmärkning försvinner natten till måndag! Har 3.7 uc undra hur mkt den drar iväg när anmärkningen försvinner.
Vill ha samlingslån!!
Förutsättningarna ser ut såhär
Inkomst:390000kr
Ff 5st 2 försvinner i slutet av februari
Har ca 340k i krediter o lån
Balanzia 197k
Avida kredit 105000kr maxad
Svea lån ca40000
Ingen utanför uc
Klarar ju mig varje månad okej då jag har 5500kr boende
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 839
Mottagna reaktioner
12 594
Poäng
9 787
Heya, min anmärkning försvinner natten till måndag! Har 3.7 uc undra hur mkt den drar iväg när anmärkningen försvinner.
Vill ha samlingslån!!
Förutsättningarna ser ut såhär
Inkomst:390000kr
Ff 5st 2 försvinner i slutet av februari
Har ca 340k i krediter o lån
Balanzia 197k
Avida kredit 105000kr maxad
Svea lån ca40000
Ingen utanför uc
Klarar ju mig varje månad okej då jag har 5500kr boende

Jag skulle inte bli jätteförvånad om du helt plötsligt har 8.. UC har visat på sådan udda ändringar efter anmärkningar försvunnit tidigare, men annars borde du hamna på 1.nånting kanske, kanske under 1 när ff försvunnit.
 
H

Hedlund

Gäst
Poäng: 0
Heya, min anmärkning försvinner natten till måndag! Har 3.7 uc undra hur mkt den drar iväg när anmärkningen försvinner.
Vill ha samlingslån!!
Förutsättningarna ser ut såhär
Inkomst:390000kr
Ff 5st 2 försvinner i slutet av februari
Har ca 340k i krediter o lån
Balanzia 197k
Avida kredit 105000kr maxad
Svea lån ca40000
Ingen utanför uc
Klarar ju mig varje månad okej då jag har 5500kr boende

Vad hände efter att din anmärkning försvan? Blev ditt betyg bättre eller sämre?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp