• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Samlingslån med 4.65% score

U

UC scoreen

Gäst
Poäng: 0
Jag börjar bli orolig över vad min UC kommer vara när min sista anmärkning försvinner.
Vad tror ni? 10 förfrågningar kommer jag ha och UC just nu på 9% och den är borta om 4 månader.

Vad tror ni den kommer landa på ca? Senaste förfrågningen är från Oktober-18 och de flesta är från Juni, September och Oktober förra året.

Behöver ett bra lån till bra ränta.
Kommer söka lån ändå, men isåfall kanske jag får söka om i slutet av 2019 till ännu bättre när alla förfrågningarna är borta förutom den jag kommer ta nu i Mars/April.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Landa

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
14 Juni 2018
Meddelanden
368
Mottagna reaktioner
123
Poäng
307
Jag börjar bli orolig över vad min UC kommer vara när min sista anmärkning försvinner.
Vad tror ni? 10 förfrågningar kommer jag ha och UC just nu på 9% och den är borta om 4 månader.

Vad tror ni den kommer landa på ca? Senaste förfrågningen är från Oktober-18 och de flesta är från Juni, September och Oktober förra året.

Behöver ett bra lån till bra ränta.
Kommer söka lån ändå, men isåfall kanske jag får söka om i slutet av 2019 till ännu bättre när alla förfrågningarna är borta förutom den jag kommer ta nu i Mars/April.
Jag hade 11 FF då var min 4.6 väldigt länge.
Först när jag hade 3 FF kvar sjönk den till 1.9 och blev bra. Jag har ingen anmärkning så svårt att säga vad din kommer ligga på.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 271
Mottagna reaktioner
13 380
Poäng
8 917
Har du historiskt skuldsaldo?
 
U

UC scoreen

Gäst
Poäng: 0
Jag hade 11 FF då var min 4.6 väldigt länge.
Först när jag hade 3 FF kvar sjönk den till 1.9 och blev bra. Jag har ingen anmärkning så svårt att säga vad din kommer ligga på.

Aj, känns inte så bra då.
Men jag måste söka lån men då kommer jag förmodligen få stå ut med hög ränta över hela sommaren tills jag kan söka ett ännu bättre till hösten.
Måste få lånet i Mars/April annars är det klippt så hoppas inte UCn går upp vilket man läst skräckhistorier om.

I värsta fall borde jag få erbjudanden av Santander, Bank Norwegian och sånt men helst vill man ju ha något bättre, typ marginalen med 7-8% ränta och inte behöva ta något med 20% ränta.
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 395
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Ja, av de totalt 140.000 i skuldsaldo består drygt 80.000 av ett kreditkort.
Där har du förklaringen. Nyttjade kreditkort är en katastrof för betyget. Ta snabblån och få bort kredtkortsskulden, ex vis nyttja Betalkoll.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp