Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån med medsökande

Hej inte skrivit här innan och hängt en del i trådar här och läst mycket kloka råd och tips hos många.
De jag undrar är vilka som fått samlingslån med sin medsökande som är sambos samt har barn, hur chanserna sett ut?
Då jag försökte dock hos en bank idag söka ett samlingslån tillsammans med en medsökande som är min sambo (finns barn i bilden) min medsökande har god kreditförmåga samt inkomst, inga lån nu då 1 ff, kreddy betyg 0,6 . Men vi blev nekade hos en bank pga nån kalkyl för kvar att leva på om jag förstod det hela rätt.
Vågar man sig på att chansa hos nån låneförmedlare eller är chansen bara helt körd?
Mitt betyg är 20,4 samt 14ff därför jag nekas ensam men trodde det skulle verkligen gå igenom när man var två.

Är det någon som varit i samma sits där det blivit godkänt? Gäller ett belopp på 455 tusen som man tänkt samla . Rörigt inlägg hoppas ni kan ha överseende att det är första gången jag gör ett inlägg

Låt henne (din sambo) stå på lånet själv, tror era chanser ökar då. Prova söka 350.000 istället.

Låt henne (din sambo) stå på lånet själv, tror era chanser ökar då. Prova söka 350.000 istället.
Kan de öka bättre? För vad jag förstod det som så var min inkomst etc bra men inte betyget och sambons kreditbetyg var bra samt inkomsten men att det nekades hos collector bank just på något med kalkylen kvar att leva på.
Tack för snabbt svar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp