Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån med mkt blanco

Har väldigt mkt blanco lån hos olika kreditgivare, 500000, inte klokt !!! Drömmen hade varit att baka ihop dem till färre, undra om det ens är möjligt??
Har inte jätte bra förutsättningar,
Års inkomstt ca 350000kr
Mindre bra på uc, 6,3%.

Inser igentligen själv att det är helt kört .

Men de hade varit en dröm :)

sök hos en låneförmedlare. (lendo, zmarta mfl)
jag hade liknande förutsättningar dock inte så mycket blankolån i förhållande till inkomst. men väljer man "samla lån" brukar de hjälpa till och oftast betalar dom av de lån du har.

sök hos en låneförmedlare. (lendo, zmarta mfl)
jag hade liknande förutsättningar dock inte så mycket blankolån i förhållande till inkomst. men väljer man "samla lån" brukar de hjälpa till och oftast betalar dom av de lån du har.

Hade verkligen varit en dröm, men känns som sagt att det är helt kört, skall ändock testa när uc uppdateras i mitten på månaden. Är det bäst att söka högt belopp, tänkte så att de ser att jag vill lösa allt som går? El väljer många att inte titta på ansökan då?

Det vet jag inte.. jag sökte första gången på 290.000 och fick det beviljat av 1 bank av 5. de andra erbjöd lägre belopp. nu sökte jag på 100.000 och fick beviljat 50.000 kr ifrån en och 110.000 ifrån en annan.

jag tror inte de spelar någon roll på vilken summa man söker på. bankerna erbjuder maxtak de har att ge dig tror jag..

Det vet jag inte.. jag sökte första gången på 290.000 och fick det beviljat av 1 bank av 5. de andra erbjöd lägre belopp. nu sökte jag på 100.000 och fick beviljat 50.000 kr ifrån en och 110.000 ifrån en annan.

jag tror inte de spelar någon roll på vilken summa man söker på. bankerna erbjuder maxtak de har att ge dig tror jag..

Vad hade du för risk % på uc?
Vad tittar de mest på tror du? Blanco el uc score?

Vad hade du för risk % på uc?
Vad tittar de mest på tror du? Blanco el uc score?

första gången 3-4% (minns inte nu) bra var den iaf.

andra gången c:a 5% mindre bra.

de kollar nog mycket på kredtibetyget i första hand tror jag och sen blanco. fast har man sagt "samla lån" bryr de sig nog inte om blanco heller för de ska man ju enda baka ihop.

Syns alla lånen (hela summan 500k) på din upplysning?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp