Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån någon idé ?

Santander är väl bra, tror aldrig de kräver lösenkrav. Santander verkar agressiva nu och tar marknadsandelar. Gav mig bra erbjudanden nyss.

Santander är väl bra, tror aldrig de kräver lösenkrav. Santander verkar agressiva nu och tar marknadsandelar. Gav mig bra erbjudanden nyss.

Har skrivit på avtalet nu och fick automatiskt svar att pengarna ska utbetalas inom 1- 3 bankdagar.
Inget krav gällande lösen av andra lån så bra för min del då jag kan få bort sånt som inte syns på UC också.

Hoppas det inte blir några problem nu bara för är sjukt glad över att jag sökte detta.
Men fick bara 2 st erbjudande och sjukt att santander erbjöd så högt av dem.

Ehhhh okej pengarna redan på kontot, satan vad snabbt det gick då jag gjorde ansökan på advisa sent igår kväll :S
Nu är det bara sätta sig och ringa runt för att avsluta massa lån sen är pengarna borta igen :(
Känner mig rik för en stund....

Det är väl härligt! Nu minskar din månadskostnad rejält ju!

Bra jobbat!

Tyvärr kan jag inte ta åt mig den äran för är ju knappast jag som har räddat upp det :D.
Blir ett nytt samlingslån längre fram med bättre förutsättningar.

Hoppas det ordnar upp sig för dig med Terry :)

Fast samtidigt är det ju många bäckar små, jag känner själv att jag tar små steg framåt. Babysteg. Men framåt går det!
Känns bara så jävla konstigt att varit spelfri i 1 år men fortfarande inte ha pengar,
Tidigare la man pengar på att bara spela spela spela men nu lägger jag istället pengarna på att betala alla lån och krediter så i princip känner man inte riktigt av den där belöningen utav att inte spela förutom att man mår bättre psykiskt. Lite iallafall.

Förhoppningsvis kommer vi alla få det bättre vartefter eller jag hoppas det iallafall.

Jag finner inga ord hur glad jag är.
Sökte med mitt ruttna betyg och fick bara 2 st erbjudanden.
75.000 från collector
205.000 från santander TVÅHUNDRA och till 8% ränta som är lägre än det jag redan har hos dem....helt sjukt.

Nästa höst kommer jag kunna få ett nytt lån med bättre villkor..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp