Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån - Resurs. Erfarenheter efter beviljad

Sökte samlingslån, 350K, blev beviljad hos resurs 300K. Men fan.... Det känns inte som man blivit beviljad innan lånet betalats ut.
Får jag detta utbetalt så är all ångest borta.

Jag kommer i så fall ha lånekostnader på ca 11 000 per månad inkl. amortering, får ut 34K. Med detta samlingslån hade jag haft 14-16k över efter hyra och andra räkningar.
Utan lånet så är det betydligt sämre, många skitlån som äter upp nästan allt. Kan släcka flera stycken med detta.

Så jag hoppas verkligen det går hela vägen. Vad tror ni. Det jag fått från resurs i senaste mailet(sökte via Sambla):

Nedan finner du en länk till ditt avtal som du behöver signera för att få dina pengar. Avtalet kan du tryggt spara ner på din dator.

Gör så här för att få ditt lån utbetalt:

• Klicka på länken och läs igenom avtalet och alla bifogade dokument
• Kontrollera ditt beviljade lånebelopp och den aktuella räntan
• Ladda upp eventuella kompletteringar
• Acceptera villkoren genom att signera avtalet med BankID
• När vi tagit emot avtalet behandlar vi det och betalar ut lånet så fort vi kan

Klicka på länken för att signera ditt avtal:

https://apply.resursbank.se/epl/sv_SE/resurs/status?xxxxx
Tänk på att avtalet är giltigt i 30 dagar från och med ansökningsdatumet.

Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss på telefonnummer 0771-22 99 22 eller via [email protected]

Vänliga hälsningar
Resurs Bank"

--

Har singerat osv.
Jag hoppas innerligt att allt går smutt.

Vad har ni för erfarenheter ang Resurs?
(Deklarerad inkomst förra året var ~ 615 000, )

Har nyss tagit ett lån från Resurs och har även haft ett kreditkort från dem sedan stenåldern och jag har inget att klaga på.

Var lite krångel med lösen av ett lån, men det kunde fixas efter en vecka. Resurs hörde inte av sig om problemet, jag fick jaga rätt på dem själva för att fråga varför processen stod still.

Har nyss tagit ett lån från Resurs och har även haft ett kreditkort från dem sedan stenåldern och jag har inget att klaga på.

Var lite krångel med lösen av ett lån, men det kunde fixas efter en vecka. Resurs hörde inte av sig om problemet, jag fick jaga rätt på dem själva för att fråga varför processen stod still.
Behöde du också verifiera inkomstuppgifter genom att logga in på din bank via resurs(integration)?

Nej, jag behövde inte verifiera inkomst, däremot hade de lösenkrav så jag fick ladda upp sista låneavin från det lån som skulle lösas.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp