Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån Swedbank

Hej, har haft Plus1 snart 2 år och vill gärna försöka att byta så att jag får bättre ränta.
har 280k där och inga andra skulder någon annan stans.
Fick hjälp av en mycket bra medsökande som har jätte bra inkomst samt jobb, det var så jag fick Plus1 från början.
I början hade jag cirka 17st förfrågningar och nu har jag bara 2 st förfrågningar.
Har 4 Missbrukade krediter som försvinner 2027, mars någon gång.
Min årsinkomst är 333k med fastjobb

Min medsökande vill också att jag försöker att byta lånet till ett bättre och han är med på det.
Så, vad ska jag gå först efter, Ska jag byta till samma sparbank som han har eller ska jag ansöka via Lendo?

Jag skulle vänta ut anmärkningarna

Vet att anmärkningarna gör mycket, men har nästan 20% ränta hos plus1 och betalar 6000kr i månaden där. Men med en medsökande borde jag kunna få ner kostnaden till 3000kr ungefär nu när min inkomst är stabilare och har ett fast jobb, innan allt detta hände var jag ”behovare” på jobbet.

Vet att anmärkningarna gör mycket, men har nästan 20% ränta hos plus1 och betalar 6000kr i månaden där. Men med en medsökande borde jag kunna få ner kostnaden till 3000kr ungefär nu när min inkomst är stabilare och har ett fast jobb, innan allt detta hände var jag ”behovare” på jobbet.
Jag hade ändå väntat, de anmärkningar är illa, missbrukad kredit skrämmer iväg de flesta tyvärr

Första försvinner i Dec, sista försvinner 31 mars

Bilagor

• IMG_8415.png
    IMG_8415.png
    207.4 KB · Visningar: 12
  • IMG_8416.png
    IMG_8416.png
    360.3 KB · Visningar: 11
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp