Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

samlingslån till höst? Nu är det ljusare tider!

Jag har skrivit några inlägg där jag frågat om tips.
Min uc då låg på 8,6 med 9 ff.
Den ligger just idag på 4,3 med 5ff, en försvinner imorgon. Och sista 2 september 2026.
Skuld på uc 398k(lyckats hamna under 400k)
Csn 91k
Utanför uc ca 120k
Månadsbetalningar i lån varje månad 15 334kr
Skulderna ligger ganska lika. Ekonomin är inte på sin top varje månad men det rullar pga oväntade utgifter och inkomst som inte rullat in. Jag försöker inte handla med klarna mm. Ammortering går inte just nu då jag inte får jobba lika mycket som lovat i sommar.
Största problemet till min framtid var att jag jobbar som vikarie. Jag tycker det är otroligt skönt men min och barnens framtid måste gå först just nu.
MEN STOR UPPDATERING!
Jag har fått tillsvidare jobb från september!
Så det ända fokuset just nu är att inte dra på mig fler förfrågningar så ska nog detta gå bra.

Väldigt viktigt att inte dra på dig några förfrågningar. Ska du söka samlingslån och vill ha bra chans att inte bara bli beviljad utan få en skaplig ränta så vänta tills du har 0 förfrågningar.
Efter denna månad är det bara 2 månader - Julis och Augustis räkningar du måste härda ut, utan lån för att komma ner på 0 UC FF

Grattis till tillsvidareanställning också

Tack! Ja jag ska göra allt jag kan för att inte dra på mig mer förfrågningar och undvika sena fakturor i 3 mån till. Får jag samlingslån på de mesta kommer jag spara minst 11000kr i mån sedan månadsbetalning på samlingslånet så sparar jag ju lite mindre. Har fått till vissa månadsfakturor ammorterings fria osv. Hoppas på att kunna få 60-90k till en bil. Men de är väl mindre viktigt och kan klara mig med en skrutt bil på 20k då jag behöver det för att kunna ta mig fram och tillbaka till nya jobbet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp