Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
samlingslån till höst? Nu är det ljusare tider!
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nina929292" data-source="post: 487285" data-attributes="member: 14409"><p>Har du någon visdom angående detta? Jag ska vänta till 0ff för att försöka få samla så mycket som möjligt. 500k hade varit att föredra men kommer nog vara omöjligt. Planerar på att ha några lån kvar med samlingen. Men som jag skrev om det går bra så sparar jag in många $ i månaden.</p><p>Frågan jag behöver verkligen bil till hösten med nya jobbet. Ja självklart kan man kasta ihop kanske 25-30 tusen för en billig risk faktor. Och funderar på om det skulle kunna vara värt med en lite dyrare 100-150k och vara mer safe, funderat på yaris, billig skatt, billig drift, liten-mindre krockar ksk, lite kända fel. Vad skulle vara bäst väg att gå då? Vet du kanske bra säljare? Ringa banken efter samlingslån om de kan erbjuda billån? Fått bra erbjudande på kamux (när jag bara kollat och frågat runt). Har jag bil så kan jag även ta på mig flera vikarie jobb inom vården (extra ammortering)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nina929292, post: 487285, member: 14409"] Har du någon visdom angående detta? Jag ska vänta till 0ff för att försöka få samla så mycket som möjligt. 500k hade varit att föredra men kommer nog vara omöjligt. Planerar på att ha några lån kvar med samlingen. Men som jag skrev om det går bra så sparar jag in många $ i månaden. Frågan jag behöver verkligen bil till hösten med nya jobbet. Ja självklart kan man kasta ihop kanske 25-30 tusen för en billig risk faktor. Och funderar på om det skulle kunna vara värt med en lite dyrare 100-150k och vara mer safe, funderat på yaris, billig skatt, billig drift, liten-mindre krockar ksk, lite kända fel. Vad skulle vara bäst väg att gå då? Vet du kanske bra säljare? Ringa banken efter samlingslån om de kan erbjuda billån? Fått bra erbjudande på kamux (när jag bara kollat och frågat runt). Har jag bil så kan jag även ta på mig flera vikarie jobb inom vården (extra ammortering) [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
samlingslån till höst? Nu är det ljusare tider!
Topp